حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
960 بازديد

صادرات از گمرک کرمانشاه 46 درصد رشد داشته است

صادرات از گمرک کرمانشاه 46 درصد رشد داشته است

خلیل حیدری مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه، با اعلام اینکه در ۱۱ ماهه سال ۹۷ بیش از ۲ میلیارد و ۶۴۰ میلیون و ۲۸۲ دلار کالا به وزن ۵ میلیون و ۳۴۵ هزار و ۹۷۹ تن از گمرکات و بازارچه‌‌های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شده است، گفت: این میزان صادرات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از حیث ارزش ۴۶ درصد افزایش و از لحاظ وزن ۳۲ درصد رشد داشته است.از این میزان صادرات، یک میلیارد و ۵۴۸ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۶۰۳ دلار با وزن ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار و ۴۱۷ تن در گمرکات کرمانشاه، پرویزخان، خسروی و پاوه اظهار و صادر شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش ۸۶ درصد و از حیث وزن ۵۸ درصد افزایش داشته است.

خلیل حیدری در ادامه افزود: سایر گمرکات کشور نیز در این مدت یک میلیارد و ۹۱ میلیون و ۵۰۱ هزار و ۶۷۹ دلار کالا را با وزن یک میلیون و ۶۹۵ هزار و ۵۶۱ تن از طریق مرزهای استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کرده‌اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش ۱۶ درصد افزایش و از حیث وزن نیز ۴ درصد رشد داشته است.

وی عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را لوازم خانه داری و پاکیزگی از مواد پلاستیکی، گوجه فرنگی تازه، سیب زمینی محفوظ شده به جز در سرکه یا جوهر سرکه یخ نزده، نایلون پلاستیکی به صورت رول، انواع کاشی و سرامیک ( کاشی کف و کاشی دیوار ) ، پیاز و موسیر، کیسه نایلونی، رول نایلونی به صورت یک لایه چاپ شده، مصنوعات پلاستیکی شامل انواع ورقه و پالت، خیار وخیارترشی تازه یا سرد کرده، کولرهای آبی خانه با هوادهی حداکثر ۸۰۰۰ فوت مکعب در دقیقه، گرانول پلی اتیلن عنوان نموده و افزود: بیشتر کالاهای فوق به کشور عراق صادر می‌شود.

حیدری تصریح کرد: مجموع اقلام صادراتی اظهار شده در ۱۱ ماهه سال ۱۳۹۷ از گمرکات استان کرمانشاه را ۷۹۵ نوع کالا بوده است و در ۱۱ ماهه سال ۱۳۹۷ در مجموع از گمرکات استان کرمانشاه به ۳۸ کشور صادرات قطعی صورت شده است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند