حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
668 بازديد

آغاز به کار بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک

آغاز به کار بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک

 بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی ایران در حضور جعفر سرقینی، معاون وزیر صمت، بهمن حسین‌زاده، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاهی ایران و فعالان صنعتی با مشارکت کشور‌هایی از جمله ایتالیا، اسپانیا و چین در فضایی بیش از ۱۶ هزار متر مربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران افتتاح شد.

این نمایشگاه با نام "CERAFAIR" یکی از سه نمایشگاه بزرگ و معتبر این حوزه در منطقه است و از امروز به مدت چهار روز برای عموم بازدیدکنندگان دایر و ۱۲ تیر ماه به کار خود پایان می‌دهد.

محمد روشنفکر، رئیس انجمن صنفی کاشی و سرامیک ایران در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک ایران گفت: کاشی و سرامیک ایران با کیفیت و استاندارد روز جهان تولید می‌شود و به دلیل قیمت مناسبی که دارد می‌تواند در بازار‌های جهانی این صنعت در اروپا، مکزیک، کانادا و استرالیا راه یابد.

روشنفکر افزود: تولیدات کاشی و‌سرامیک ایران با کیفیت‌ترین محصول منطقه است و با مشخصه گرید A پیش بینی می‌شود در حاشیه این نمایشگاه قرارداد‌های خوبی با طرف خارجی امضا شود.

رئیس انجمن صنفی کاشی و سرامیک ایران با بیان اینکه تولیدکنندگان ایرانی سال گذشته نزدیک به ۴۰۰ میلیون متر مربع تولید کاشی و سرامیک داشتند، گفت: در این نمایشگاه حدود ۱۶۰ شرکت داخلی حضور دارند و آخرین دستاورد‌های صنعت کاشی و سرامیک کشورمان را در معرض ارزیابی و سنجش قرار می‌دهند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند