حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
478 بازديد

آغاز عملیات احداث کارخانه سیمان در منطقه ویژه اقتصادی لامرد

آغاز عملیات احداث کارخانه سیمان در منطقه ویژه اقتصادی لامرد

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد اعلام کرد که با فراهم شدن زمینه مشارکت بخش خصوصی و با هدف تکمیل زنجیره صنایع به زودی عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید سیمان در منطقه ویژه اقتصادی لامرد آغاز می‌شود . 
فریدون فدایی دولت چهارشنبه یکم خرداد با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: فراهم بودن همه زیر ساخت‌ها و شرایط استثنایی از نظر دسترسی به معادن، محورهای مواصلاتی، بنادر تخصصی و معافیت‌های گمرکی و مالیاتی سبب شده تا صاحبان سرمایه رویکرد مناسبی برای مشارکت در طرح‌های این منطقه راهبردی داشته باشند . 
وی افزود: تدابیر لازم به‌منظور تسریع فرایند واگذاری زمین به سرمایه گذاران و تخصیص امکانات مورد نیاز اندیشیده شده و بهترین فرصت فراروی سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی لامرد ایجاد شده تا با مشارکت در احداث صنایع ضمن منتفع شدن از عواید ناشی از سرمایه گذاری کم ریسک در توسعه و رشد اقتصادی و ایجاد فرصت‌های شغلی سهیم باشند . 
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد خطاب به سرمایه گذار متقاضی احداث کارخانه سیمان در منطقه متبوعش تصریح کرد: اطمینان داشته باشید از حمایت‌های همه جانبه مدیران منطقه و همچنین سایر دست اندرکاران برخوردار خواهید بود و انتظار می‌رود با سرعت عمل بیشتر برای انجام امور قانونی و همچنین ترخیص تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز از گمرک منطقه ویژه پارس در عسلویه گام بردارید . 
سرمایه گذار بخش خصوصی متقاضی احداث کارخانه سیمان در منطقه ویژه اقتصادی لامرد نیز با ارائه گزارشی از مراحل انجام شده برای اخذ مجوزهای لازم و جانمایی محل احداث کارخانه از انتقال تجهیزات مورد نیاز و استقرار کارگاه برای شروع عملیات اجرایی در بازه زمانی یک ماهه خبر داد . 
به گفته این فعال اقتصادی که از اهالی بومی شهرستان محل استقرار صنایع انرژی بر لامرد است، واحد صنعتی و تولیدی مورد نظر در مساحتی بالغ بر 30 هکتار و با ظرفیت تولید روزانه حدود 5 هزارتنو با اعتبار ده هزار میلیارد ریال احداث می‌شود.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند