حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.5
335 بازديد

آیا طرح مسکن ملی قیمت مسکن را کاهش می دهد؟

آیا طرح مسکن ملی قیمت مسکن را کاهش می دهد؟

برنامه "رویداد" با موضوع "طرح مسکن ملی و چشم انداز آن در بازار مسکن" در ارتباط تلفنی با مصطفی خسروی رئیس اتحادیه املاک تهران و کشور از آنتن رادیو گفت و گو پخش شد.

خسروی در برنامه "رویداد" در واکنش به اظهارات رئیس کمیسیون عمران مبنی بر اینکه امیدی به کاهش قیمت مسکن با اجرای " طرح ملی مسکن" نیست گفت: حرف رئیس کمیسیون عمران برای ما حجت است اما امیدواریم مسکن را بسازند.

خسروی از کاهش قیمت ملک خبرداد و گفت: درست است که قیمت ها در سال ۱۳۹۷ یک مرتبه صددرصد افزایش یافت اما در حال حاضر به علت عدم توان خرید مردم، قیمت ها در حال کاهش بوده و قیمت های روز در مناطق مختلف کاملا مشخص هستند.

رئیس اتحادیه املاک تهران و کشور اجرای "طرح مسکن ملی" را موثر بر کاهش قیمت مسکن دانست و افزود: با استارت خوردن مسکن مهر در سال ۱۳۸۴ نیز جهش قیمت ها کنترل شد و کاهش یافت.

خسروی با اشاره به جهش قیمت حوزه مسکن در چهار مرتبه گفت: ما در سال های ۱۳۶۸، ۱۳۸۶، ۱۳۹۱ و ۱۳۹۷ جهش قیمتی در بخش مسکن را تجربه کردیم.

وی تأکید کرد: ما باید بسازیم و اینکه تصور کنیم با ساخت مسکن، قیمت ها بالاتر می رود درست نیست، ما باید برنامه ریزی کرده و ساخت مسکن اعم از مسکن ملی، مسکن امید و یا هر طرح دیگر را برای آیندگان آغاز کنیم.

رئیس اتحادیه املاک تهران و کشور با اشاره به جزئیات "طرح مسکن ملی" گفت: دولت در "طرح مسکن ملی" نیز همچون مسکن مهر باید مناسب ترین زمین را شناسایی کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه صنعت انبوه سازی بعد از مسکن مهر تا حدودی فراموش شد افزود: متاسفانه انبوه سازان در همان زمان مسکن مهر نیز عقب نشینی کردند که ما در همان زمان با "شرکت کوزو" قرارداد بستیم و همین باعث ایجاد روحیه رقابت پذیری در انبوه سازان شد.

خسروی ساخت مسکن در شرایط فعلی را به دلیل افزایش مهاجرت ها و موالید ضروری عنوان کرد و گفت: ما باید به فکر نسل ۲۰۰ سال آینده نیز باشیم و برای آنها مسکن بسازیم.

رئیس اتحادیه املاک تهران و کشور در پایان مطلب متذکر شد: البته هیچ کشوری در دنیا نیست که مشکل مسکن آنها صددرصد حل شده باشد اما ما به عنوان یک کشور اسلامی باید الگو باشیم و مردم را در رفاه بیشتری قرار دهیم.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند