حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
444 بازديد

اجرای زنجیره تامین مالی مسکن از ابتدای تابستان 98

اجرای زنجیره تامین مالی مسکن از ابتدای تابستان 98

در وضعیت کنونی بازار مسکن، بسیاری از خریداران واقعی به امید کاهش قیمت مسکن از خرید خود منصرف شده‌اند. در آخرین اظهار نظر مدیرعامل بانک مسکن ابراز امیدواری کرد تا قیمت مسکن با کاهش روبرو شود.

ابوالقاسم رحیمی انارکی درباره ایجاد زنجیره تأمین مالی مسکن برای کاهش هزینه‌های ساخت و ساز، اظهار کرد: ایجاد این زنجیره در حال انجام است و بخشی از آنکه با بنیاد مسکن است، نهایی شده که امیدواریم بتوانیم تا پایان سال آن را عملیاتی کنیم.

وی افزود: در حال تأسیس یک شرکت هستیم که اگر انجام شود، کار تا پایان سال عملیاتی خواهد شد، در غیر این صورت باید منتظر تأسیس شرکت بمانیم.

زنجیره تأمین مالی مسکن تابستان آینده نهایی می‌شود

مدیرعامل بانک مسکن از نهایی شدن این زنجیره در تابستان سال آینده خبر داد و تصریح کرد: اقدامات نهایی این کار در تابستان سال آینده انجام می‌شود و در تلاش هستیم بتوانیم در تابستان سال 1398 زنجیره تأمین مالی مسکن را به طور کامل اجرایی کنیم.

رحیمی انارکی درباره احتمال افزایش قیمت مسکن در سال آینده، گفت: بعید می‌دانم که قیمت مسکن در سال آینده افزایش یابد، چراکه اصلاً قدرت خریدی بین مردم وجود ندارد که بخواهد باعث افزایش قیمت مسکن شود.

وی تاکید کرد که افزایش قیمت مسکن بسیار بعید است و احتمالاً در حد تورم هم افزایش قیمت نخواهیم داشت.

مدیرعامل بانک مسکن همچنین با اشاره به تصویب افزایش 5000 میلیارد تومانی سرمایه بانک مسکن در جریان بررسی جزئیات لایحه بودجه سال آینده، گفت: این 5,000 میلیارد تومان افزایش سرمایه در واقع از بدهی‌های ما برای مسکن مهر کسر می‌شود.

رحیمی انارکی با بیان اینکه 394 هزار میلیارد ریال بدهی بابت مسکن مهر داریم، اظهار کرد: با تصویب این تبصره، 50 هزار میلیارد ریال از این بدهی کسر می‌شود.

طرح زنجیره تأمین مالی مسکن، طرحی است که توسط بانک مسکن با همکاری سایر نهادهای مربوطه در حال طراحی و قرار است با اجرای آن هزینه ساخت و ساز تا 30 درصد از سال آینده کاهش یابد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند