حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
630 بازديد

استفاده از کاشی آنتی باکتریال در مراکز درمانی

استفاده از کاشی آنتی باکتریال در مراکز درمانی

از ابتدای سال تا کنون شش مرکز درمانی و بیمارستانی از جمله  بیمارستانی در ایلام، بیمارستان صدتخت خوابی نیروی دریایی بندرعباس، مرکز جراحی در ارومیه، بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابی در اهواز، یک بیمارستان دیگر اهواز، بیمارستانی در سیستان و بلوچستان از از کاشی‌های آنتی‌باکتریال یک شرکت استفاده کرده‌اند.

پیش از این نیز کاشی‌های آنتی‌باکتریال در چندین بیمارستان تهران و کرج نصب و مورد بهره‌برداری قرار گرفته بود.

علی‌سید معصومی، عضو هیأت مدیره شرکت تولید کننده این کاشی درباره‌ بازار هدف این محصولات گفت: در حال حاضر از این کاشی‌های آنتی‌باکتریال در بیمارستان‌ها استفاده می‌شود.

وی درباره‌ بازار هدف بعدی این شرکت افزود: بعد از بیمارستان‌ها ما به دنبال توسعه‌ بازار در بخش‌های دیگر نظیر هتل‌ها، آشپزخانه‌های صنعتی و سرویس‌های بهداشتی عمومی هستیم.

وی ادامه داد: متاسفانه هنوز این فناوری برای بیشتر سازمان‌ها شناخته شده نیست و ما درتلاش هستیم تا این فناوری را به خوبی معرفی کنیم و مزیت‌های آن را برای مخاطب تشریح کنیم. ازآنجایی که این کاشی‌ها آنتی‌باکتریال هستند، دیگر نیازی به استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده نیست که این خود یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود. باتوجه به عملکرد این فناوری، به دنبال صادرات آن هستیم و در حال حاضر رایزنی با چند شرکت در عمان و ترکیه برای عقد قرارداد را آغاز کرده‌ایم. البته ما تنها به این فناوری محدود نخواهیم شد و در حال حاضر بخش تحقیق و توسعه‌ این شرکت در حال کار روی توسعه‌ این فناوری و افزودن خاصیت ضدجرم به کاشی‌هاست. این ویژگی با آب‌گریز بودن متمایز است، به‌طوری که استفاده از آن مانع از ایجاد جرم روی سطح کاشی می‌شود.

مهدیه عباسی، کارشناس فروش شرکت گفت: نمونه‌ خارجی این محصول با استفاده از پرتوهای فرابنفش عمل می‌کنند، به طوری که در تاریکی مطلق، کارایی آنتی‌باکتریالی ندارد. این درحالی است که آزمون‌های انجام شده روی کاشی‌های آنتی‌باکتریال نشان می دهد در تاریکی مطلق نیز قابلیت آنتی‌باکتریالی دارند و به پرتوهای فرابنفش نیاز ندارند.

عباسی افزود: بررسی‌های انجام شده  نشان می‌دهد که در صورت استفاده از کاشی‌های آنتی‌باکتریال این شرکت در اتاق عمل، بازگشت سرمایه‌ حاصل از کاهش مصرف مواد ضدعفونی کننده، ۴۰ روز بوده و در صورتی که این کاشی‌های آنتی‌باکتریال در اتاق‌های CCU، ICU و اتاق‌های تمیز استفاده شود، بازگشت سرمایه ۲۷ روزه خواهد بود

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند