حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.9
1330 بازديد

افتتاح ۱۴ طرح صنعتی و معدنی یزد با اشتغالزایی مستقیم بالغ بر ۲۴۴۵ نفر

افتتاح ۱۴ طرح صنعتی و معدنی یزد با اشتغالزایی مستقیم بالغ بر ۲۴۴۵ نفر

به گزارش کاشی لند به نقل از ایسنا؛ ۱۴ طرح صنعتی و زیربنایی و صنایع معدنی استان یزد با ظرفیت اشتغالزایی مستقیم بالغ بر دو هزار و ۴۴۵ نفر در سفر رییس جمهور و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت به بهره‌برداری رسید.

یکی از واحدهای مورد بهره‌برداری با حضور دکتر رحمانی وزیر صنعت، معدنی و تجارت، شرکت کاشی مهرداد سرام ایساتیس در شهرستان مهریز بود که در زمینه تولید انواع کاشی‌های ساختمانی پرسلانی فعالیت می‌کند.

این شرکت با ظرفیت تولید ۴ میلیون و ۴۵۰ هزار مترمربع در سال برای ۱۵۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است. این واحد علاوه بر سرمایه‌گذاری ۱۰۸ میلیارد ریالی، بیش از سه میلیون و ۱۴۴ میلیون یورو سرمایه‌گذاری ارزی داشته است.

استان یزد، قطب تولید کاشی و سرامیک کشور به شمار می‌آید و سالیانه بالغ بر ۳۲۰ میلیون متر مربع انواع محصولات کاشی و سرامیک در این استان تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌شود.

عراق، افغانستان، پاکستان، ازبکستان و قزاقستان عمده کشورهای مقصد صادراتی تولیدات کاشی و سرامیک استان یزد هستند و تنها در شش ماهه نخست امسال بیش از ۷۰ میلیون دلار، صادرات انواع محصولات کاشی و سرامیک از استان یزد به کشورهای مختلف جهان انجام شده است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند