حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
497 بازديد

افزایش صادرات ایران به پاکستان

افزایش صادرات ایران به پاکستان

به گزارش رسانه‌های محلی پاکستان مواد غذایی بسته بندی یا کنسرو شده، انواع محصولات لبنی و گوشتی، خشکبار، مواد شوینده و بهداشتی، نوشیدنی های مختلف، انواع میوه و ظروف و لوازم آشپزخانه تنها بخشی از کالاهای وارداتی از ایران در فروشگاه‌های پاکستانی است.

مجموع کل مبادلات ایران و پاکستان نیز با بیش از 19 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه در سال 1396 (1 میلیارد و 320 میلیون دلار) به یک میلیارد و 578 میلیون دلار رسید.پاکستان به عنوان کشوری با جمعیت بیش از 220 میلیون نفر اگر چه خود، صادرکننده مواد غذایی از جمله محصولات کشاورزی و دامی است، اما می‌تواند به عنوان مقصد صادراتی محصولات ایران در زمینه‌های مختلف به ویژه مصالح ساختمانی، کاشی، سرامیک و سیمان مطرح شود.
این خبر در حالی منتشر می‌شود که عمران‌خان نخست وزیر پاکستان در سفر اخیر خود به ایران از تلاش برای گسترش تجارت بین دو کشور و برطرف کردن موانع در این زمینه خبر داد.

بنا بر گزارشات منتشر شده صادرات غیر نفتی ایران به پاکستان در سال گذشته حدود 917 میلیون دلار بوده که نسبت به سال 1396 بیش از 36 درصد افزایش یافته است.

تسهیل در صدور روادید بازرگانان ایرانی نخستین اقدام دولت پاکستان برای گسترش روابط تجاری دو کشور بود این در حالی است که بانک‌های چینی حاضرند نقش خود را برای افزایش تجارت علا رغم تحریم‌ها ایفا کنند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند