حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
1998 بازديد

افزایش ۳۰ درصدی قیمت کاشی و سرامیک در سال ۹۸ تصویب گردید

افزایش ۳۰ درصدی قیمت کاشی و سرامیک در سال ۹۸ تصویب گردید

به گزارش کاشی‌لند: در سال ۹۷ شاهد یک شوک ارزی شدید در کشور بودیم که تاثیرات بسیاری بر قیمت کالا در همه زمینه‌ها به خصوص در صنعت ساختمان گذاشته است. افزایش قیمت مواد اولیه منجر به افزایش قیمت تولیدات صنایع بسیاری از جمله قیمت کاشی و سرامیک در صنعت کاشی و سرامیک گردیده است. در ماه‌های گذشته شاهد رشد نسبی قیمت کاشی و سرامیک و سایر محصولات وابسته به آن در کشور بوده ایم. در همین راستا جلسه هیئت مدیره انجمن کاشی و سرامیک ایران به منظور تعیین قیمت کاشی و سرامیک در سال ۹۸در تاریخ ۵ اسفند ۹۷ برگزار گردید و ضرورت افزایش قیمت محصولات كاشي و سراميك در سال ۱۳۹۸ مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

افزایش قیمت کاشی و سرامیک

افزایش  قیمت کاشی و سرامیک توسط اعضای هیئت مدیره تصویب شده است و آنها با توجه به افزایش 20 درصدی حقوق نیروی انسانی، افزایش قیمت تولید و پیش بینی تورم 20 درصدی سال ۹۸ متفق القول با افزایش ۳۰ درصدی قیمت کاشی و سرامیک در سال ۹۸ موافقت نمودند که این افزایش قیمت کاشی و سرامیک از طریق بخشنامه ذیل به عوامل اجرایی و مدیران عامل بخش کاشی و سرامیک عضو انجمن ابلاغ گردید. به موجب این ابلاغیه این افزایش قیمت کاشی و سرامیک از اول اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ اجرایی می‌باشد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند