حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.0
287 بازديد

انتخاب سیمان هرمزگان به عنوان واحد نمونه صنایع معدنی استان هرمزگان

انتخاب سیمان هرمزگان به عنوان واحد نمونه صنایع معدنی استان هرمزگان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سیمان هرمزگان ، همایش تجلیل از صنتعگران و معدنکاران برتر استان هرمزگان با حضور حسین مدرس خیابانی قائم مقام وزارت صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی، فریدون همتی استاندار هرمزگان و جمعی از مدیران و تولیدکنندگان این عرصه در تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار شد.

در این مراسم مدرس خیابانی قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی در سخنانی با اشاره به نقش ارزشمند تولیدکنندگان در جنگ اقتصادی گفت: امروزه تولیدکنندگان و کارآفرینان کشورمان در صف اول جبهه اقتصادی مبارزه با دشمن قرار دارند؛ چرا که تنها باور به توانایی داخل می‌تواند منجر به پیروزی در این جنگ نابرابر شود.

مدرس خیابانی افزود: در میدان مبارزه با جنگ اقتصادی دشمن، همه ی آنچه که داریم باید به میدان آورده شود و از تمامی ظرفیت‌های موجود به صورت بهینه استفاده شود.

همچنین در ادامه، فریدون همتی استاندار هرمزگان در سخنانی، تحریم ها را فرصتی طلایی برشمرد و گفت: تحریم ها را با وجود سختی هایی که در پی دارد، باید به عنوان یک موهبت الهی بدانیم چرا که می تواند کشور را در جهت مثبت تغییر دهد و موجب رشد و شکوفایی ظرفیت های داخلی کشور شود.

در پایان همایش، آیین تجلیل از صنعتگران و معدنکاران برتر استان هرمزگان برگزار و شرکت سیمان هرمزگان به عنوان واحد نمونه صنایع معدنی استان هرمزگان انتخاب شد.

سید محمد طباطبایی مدیر کارخانه سیمان هرمزگان به نمایندگی از دکتر مهدی باشتی مدیرعامل و همه کارکنان خدوم و زحمتکش این شرکت لوح سپاس را دریافت کرد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند