حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.7
840 بازديد

انعقاد توافقنامه ترانزیت کالا میان ایران و سوریه

انعقاد توافقنامه ترانزیت کالا میان ایران و سوریه

رییس کمیته مشترک ایران و سوریه از انعقاد توافقنامه برای ترانزیت کالا میان ایران و سوریه خبر داد و گفت: تاجران سوری خواهان محصولات چهار صنعت بورسی سیمان، فولاد، کاشی سرامیک و مواد غذایی هستند. برقراری ترانزیت زمینی با سوریه می تواند زمینه مناسبی برای صادرات برخی کالاها به وجود آورد در نتیجه صنایع مختلفی از جمله: فولاد، سیمان، کاشی و سرامیک و برخی گروه های غذایی از این در این مسأله ذی نفع خواهند بود.

در گروه صنایع سیمان باید دید، هزینه سربار و حمل و نقل چشم انداز حاشیه سود مناسب را موجب خواهد شد و شرکت های سیمانی از این مسیر صادراتی استقبال خواهند کرد و البته محل جفرافیایی این شرکت ها نیز در این قضیه دخیل خواهد بود.

ترانزیت زمینی به سوریه محرک خوبی برای شرکت های فولادسازی نیز خواهد بود، چون با توجه به رکود حاکم بر صنعت ساختمان و ظرفیت تولید کارخانه های کشور چشم انداز مازاد عرضه و کاهش قیمت محصولات فولادی با توجه به کاهش چند ماه اخیر نرخ های جهانی متصور بود ولی در صورتی که خط صادراتی به سوریه عملیاتی شود، علاوه بر فولادی ها، شاهد تداوم سودآوری تولید کنندگان سنگ آهن نیز خواهیم بود.

 

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند