حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.9
2119 بازديد

انواع سینک روشویی در سرویس بهداشتی

انواع سینک روشویی در سرویس بهداشتی
یکی از مهمترین بخش‌های هر خانه ای سرویس بهداشتی آن می‌باشد که لازم است در انتخاب متریال‌های مورد استفاده در آن دقت زیادی شود.

مهمترین متریال‌های سرویس بهداشتی درجه بندی کاشی و سرامیک، چینی بهداشتی و سینک روشویی می‌باشد. یک انتخاب درست و به جا می‌تواند ضامن آسایش و راحتی شما در کار با سرویس بهداشتی باشد. 

انتخاب سینک روشویی

سینک روشویی یکی از مهمترین وسایل کاربردی در حمام و سرویس بهداشتی است که در انتخاب آن باید دقت زیادی به کار برد. سینک‌ها به طور جزو پرکاربردترین وسایل سرویس بهداشتی هستند که همه ی اعضای خانواده با آن سرو کار دارند در نتیجه یک انتخاب مناسب برای جوابگویی به نیاز همه‌ی افراد لازم است. امروزه این سینک‌ها با توجه به نیاز مشتریان از تنوع و سبک‌های مختلفی برخودار هستند. پیشرفت تکنولوژی باعث شده است صنایع ساخت لوازم ساختمانی به خصوص سازندگان چینی‌های بهداشتی از عهده ساخت هر نوع سینک مطابق با نیاز مشتریان برآید.

انتخاب جنس سینک روشویی

یکی از مهمترین بخش‌های انتخاب سینک، انتخاب جنس آن مطابق با نیازهای خانواده است. امروزه سینک‌ها از متریال‌های گوناگونی ساخته می‌شوند که هر یک دارای مزایای و معایب خاص خود هستند. کسانی که به دنبال خرید یک سینک روشویی جدید هستند باید قبل از هرچیز نیازها و توقعات خود را از سینک انتخابیشان بشناسند تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. یک انتخاب بدون پشیمانی رضایت و لذت بیشتری را برای همه اهل خانه به همراه خواهد داشت.

سینک روشویی چینی

سینک‌های چینی سینک‌های ساخته شده از سرامیک هستند که از نما و جلوه بسیار زیبایی برخوردارند و قابل مچ شدن با هر نوع دیزاین و دکوراسیونی در سرویس بهداشتی و حمام هستند. این نوع سینک‌ها رایج ترین سینک‌های روشویی می‌باشد که دارای تنوع در طرح و رنگ می‌باشد و به همین علت گزینه ای مناسب برای استفاده در سرویس بهداشتی و حمام می‌باشد. این نوع سینک‌ها در برابر ضربه آسیب‌پذیرند و اگر در فضای خارجی مورد استفاده قرار گیرد ممکن است در دمای بسیار پایین سرما زده شده و به راحتی ورقه ورقه شوند. در استفاده از این نوع سینک باید نهایت احتیاط به کار رود.

سینک روشویی

سینک روشویی فلزی

سینک‌های فلزی نسبت به سایر سینک‌ها از مقاومت بیشتری برخودار هستند. سینک‌های فلزی استاندارد در دو نوع ساده و ضد خش در بازار موجود می‌باشند که در هنگام استفاده از نوع ساده آن اگر دقت نشود به آسانی خط و خش می‌پذیرد اما در نوع ضد خش سطح سینک دارای بافت‌های ریزی به شکل برجستگی است که همین بافت‌های ریز مانع از خش افتادن روی سطح سینک می‌شوند. از فلزات بسیاری در ساخت سینک استفاده می‌شود اما استفاده از فولاد ضد زنگ و استیل رایج ترین آنهاست که مانع از زنگ زدگی سینک در اثر مجاورت با آب می‌شود.

سینک روشویی فلزی
مزیت این سینک‌ها مقاوم بالا و نظافت آسان آن است ولی این سینک‌ها به خصوص در مناطقی که دارای آب سنگین هستند به آسانی لکه شده و برای نظافت آن لازم است زمان زیادی خرج کنید.

سینک روشویی گرانیتی

سینک روشویی گرانیتی یکی از جدیترین سینک‌هاست که به عنوان نسل جدید سینک روشویی مورد استفاده قرار می‌گیرد. سینک گرانیتی با ترکیب سنگ گرانیت با رنگ و رزین به وجود می‌آید و از لحاظ استحکام جزو محکم‌ترین سینک‌ها قرار می‌گیرد. سینک‌های گرانیتی در برابر ضربه، خط و خش مقاومت بالایی دارند و به نوعی ضد باکتری هستند. این سینک‌ها در هر رنگ و مدلی که بخواهید در بازار وجود دارد. امروزه استفاده از سینک‌های گرانتی در حال افزایش است و شاید بزودی سینک‌های گرانیتی جای سینک‌های فلزی را بگیرد.

سینک روشویی گرانیتی

سینک روشویی شیشه ای

سینک‌های روشویی شیشه‌ای نوع مدرنی از سینک هستند که ساخته شده از ترکیب لگن استیل و بدنه شیشه‌ سکوریت شده هستند. این شیشه‌ها در مقابل حرارت و ضربه مقاومت بالایی دارند اما نمی‌توان آنها را نشکن به حساب آورد. برای همین نیاز است نهایت احتیاط در استفاده از آنها به کار رود .این سینک‌ها بیشتر مناسب دکوراسیون‌های مدرن هستند و به درد کسانی می‌خورد که استفاده زیادی از سینک روشویی نمی‌کنند.

سینک روشویی شیشه ای

سینک روشویی سنگ‌های طبیعی

سینک روشویی که با متریال سنگ‌های طبیعی ساخته می‌شوند به سینک‌های سنگ صابون مشهورند و به لحاظ زیبایی بصری بسیار جذاب هستند. استفاده از این جنس سینک‌ها به دلیل آسیب‌پذیری آنها به شکل خراشیدگی و ورقه ورقه شدن لایه‌های رویی سنگ چندان توصیه نمی‌شود. از این سینک‌ها تنها در صورت استفاده کم از سینک روشویی در آشپزخانه توصیه می‌شود.

سینک روشویی سنگی

 

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند