حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.7
1131 بازديد

اولویت شستا

اولویت شستا
شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی ملقب به شستا اولویت های خود را مشخص نمود. این شرکت اعلام کرد که اولویت شستا در مرحله اول هلدینگ های انرژی، نفت و گاز و هلدینگ های عمران با صنایع کاشی و سرامیک و سیمان و هلدینگ صنایع نوین با رایتل ادغام خواهد شد.

 مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) گفت: برای سیاست خروج از بنگاه‌هایی که در برنامه راهبردی ما نیستند برنامه ای داریم که به همین منظور١٣٠ تا ١۴٠ شرکت را شناسایی شده و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، تا سال ١٣٩٨ واگذار خواهند شد.

این مقام مسئول در نشست خبری مشترک با مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: بر اساس مصوبات مجلس شورای اسلامی و همچنین مصوبه هیأت امنا سازمان تأمین اجتماعی، خروج از بنگاه داری در اولویت شستا قرار گرفته و به همین دلیل تلاش های زیادی در این زمینه انجام می شود.


لطفی تصریح کرد: در مرحله اول هلدینگ های انرژی، نفت و گاز و هلدینگ های عمران با صنایع، کاشی، سرامیک و سیمان و هلدینگ صنایع نوین با رایتل ادغام خواهد شد و تلاش می شود همه هلدینگ ها را وارد بورس کنیم .

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند