حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.9
875 بازديد

برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در صنعت ساختمان با شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در مصلای امام (ره)

برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در صنعت ساختمان با شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در مصلای امام (ره)
نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در صنعت ساختمان با شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از ۱۹ تا ۲۱ آذر ماه در شبستان مصلای امام خمینی(ره) برپا گردید. در حاشیه این نمایشگاه، شاهد برگزاری همایش و کارگاه‌های بررسی راهکارهای عملی اقتصاد مقاومتی در حوزه ساختمان از فعالیت‌های جنبی این نمایشگاه خواهد بود. 

اقتصاد مقاومای صنایع تولیدی

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی صنایع تولیدی داخلی در حوزه ساخت ساخت و ساز بنا و با هدف حمایت از تولید داخلی و نشان دادن هر چه بهتر این توانایی در شبستان مصلای تهران برگذار گردید این نمایشگاه به نقل از روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، با شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و با هدف ایجاد فضای همگرایی و ارائه خدمات و محصولات مرتبط جامعه صنعت ساختمان، ارتقای سطح کمی و کیفی محصولات با تکیه بر توانمندی‌های تولیدکنندگان داخلی و بررسی راهکارهای عملی تحقق اقتصاد مقاومتی در صنعت ساختمان در شبستان مصلای امام خمینی(ره) اغاز به کار نمود.

در حاشیه این نمایشگاه، شاهد برگزاری همایش و کارگاه‌های بررسی راهکارهای عملی اقتصاد مقاومتی در حوزه ساختمان از فعالیت‌های جنبی این نمایشگاه خواهد بود. 
 

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند