حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
596 بازديد

برگزاری نمایشگاه تخصصی ایران در بغداد

برگزاری نمایشگاه تخصصی ایران در بغداد

نمایشگاه تخصصی جمهوری اسلامی ایران با عنوان «پروژه بغداد» با مشارکت 45 شرکت بزرگ در تخصص های مختلف زیرساختی در بغداد گشایش یافت. در این دوره از نمایشگاه که با حضور ایرج مسجدی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد گشایش یافته، شرکت‌هایی در زمینه‌های تجهیزات و مصالح ساختمانی، برق، فولاد، آهن آلات، کاشی و سرامیک و چوب و کابینت حضور دارند.
چندین شرکت بخش خصوصی از استان‌های خوزستان و لرستان، شرکت های فولاد مبارکه، ذوب آهن اصفهان، جهان فولاد سیرجان، مجموعه صنعتی جیوود، اتاق بازرگانی خرمشهر از جمله شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه هستند.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد در سخنانی در جریان افتتاح این نمایشگاه گفت که ایران همان طور که در سختی‌ها عراق را تنها نگذاشته در دوره بازسازی و سازندگی نیز این کشور دوست و همسایه خود را تنها نمی‌گذارد.
ایرج مسجدی اضافه کرد که شرکت‌هایی که در این دوره از نمایشگاه حضور دارند، جزو شرکت‌های معتبر ایرانی هستند که برخی از آنها سابقه طولانی تعامل با بازار عراق دارند.
وی ابراز امیدواری کرد که بخش خصوصی و رسمی عراق از فرصت برپایی این نمایشگاه برای همکاری با شرکت های معتبر ایرانی در امر بازسازی و تامین احتیاجات ضروری عراق بهره ببرند.
رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در بغداد نیز در گفت وگو با ایرنا گفت که با توجه به هدف گذاری 20 میلیارد دلار سقف تبادلات تجاری بین ایران و عراق تا سال 1400 در جریان سفر اسفندماه «حسن روحانی» رییس جمهوری اسلامی ایران به بغداد، این نمایشگاه در این راستا برگزار شده است.
«ناصر بهزاد» اضافه کرد که اغلب شرکت های ایرانی حاضر در این دوره از نمایشگاه جزو صنایع سنگین از جمله فولاد و آهن آلات، مصالح و تجهیزات ساختمانی و دیگر صنایع و تولیدات موارد نیاز در امر بازسازی و سازندگی عراق هستند.
این نمایشگاه که از روز دوشنبه دوم اردیبهشت به مدت 4 روز ماه آغاز به کار نموده و برای عموم باز است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند