حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.7
807 بازديد

برگزاری همزمان نمایشگاه سنگ با تجهیزات ساختمانی پروژه قطر در سال 2019

برگزاری همزمان نمایشگاه سنگ با تجهیزات ساختمانی پروژه قطر در سال 2019

نمایشگاه سنگ قطر، رویدادی ایده‌آل برای توزیع‌کنندگان، تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان در کلاس جهانی است. همچنین 16 درصد از بازار سنگ این منطقه در اختیار قطر است که ارزش آن 4.87 میلیارد دلار تخمین زده می شود.
انتظار می رود بازار سنگ مرمر و سرامیک منطقه در سال های آتی رشد 5.8 درصدی داشته باشد و بازار پروژه های ساختمان سبز به تنهایی 5.4 میلیارد دلار خواهد بود.
سیمان، بتن و سنگ سه ماده خام اساسی است که  بخش بزرگی از هزینه در صنعت ساخت و ساز را شامل می شود. از این رو، تقاضا برای این مواد به طور گسترده تابعی از رشد و تحرک در صنعت ساخت و ساز است و با توجه به میزبانی قطردر جام جهانی 2022 شاهد رشد گسترده ای در صنعت ساختمان قطر خواهیم بود.
هفتمین دوره نمایشگاه سنگ و تکنولوژی های وابسته قطر همزمان با شانزدهمین نمایشگاه تجهیزات و مصالح ساختمانی پروژه قطر با ارائه آخرین نوآوری ها در صنعت ساختمان برگزار می‌گردد. این نمایشگاه در حوزه های مختلف از قبیل: صنایع ساختمان سازی، صنایع برق، نورپردازی، گرمایش، تهویه و تهویه‌ مطبوع، مدیریت زباله و بازیافت، سیستم‌های نظافت صنعتی و تجاری، صنایع تولیدات فلزی و فولاد، صنایع آلومینیوم، محصولات و فن آوری شیشه و شیشه های دوجداره، مدیریت امکانات، صنایع بتن و مصالح ساختمانی از قبیل کاشی و سرامیک، صنایع مکانیک، برق و لوله کشی، صنایع چوبی ماشین‌آلات سنگین برگزار می‌گردد.
این نمایشگاه‌ها از تاریخ 9 الی 11 اردیبهشت 1398 در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی دوحه برگزار می‌شود.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند