حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.9
347 بازديد

برگزاری پنجمين دوره همايش فناوری‌‌های نوين صنعت ساختمان

برگزاری پنجمين دوره همايش فناوری‌‌های نوين صنعت ساختمان

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: پنجمین دوره همایش فناوری نوین صنعت ساختمان در تاریخ ۱۶ و ۱۷ اسفندماه سال جاری و با حضور بیش از ۸۰۰ نفر از مهندسان سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار خواهد شد که از این تعداد تا کنون ۱۸۰ نفر در بخش کارگاه‌های مجازی ثبت نام کرده اند.

محمدرضا اخوان عبداللهیان با اعلام این خبر گفت: پنجمین دوره همایش ملی فن آوری‌های نوین صنعت ساختمان با رویکرد ساختمان‌های بلندمرتبه و در محورهای ایمنی و حریق، مصالح ساختمانی و استاندارها، انرژی و معماری پایدار، سازه و زلزله و هوشمندسازی در محل سالن برج سپید دانشگاه علوم پزشکی مشهد مقدس برگزار می‌شود.

عضو شورای سیاست گذاری پنجمین همایش ملی فن آوری‌های نوین صنعت ساختمان با اشاره به اینکه به منظور بهره گیری از همکاری اساتید، پژوهشگران و مهندسین سراسر کشور دبیرخانه پنجمین همایش فن آوری‌های نوین صنعت ساختمان، این دوره از همایش امکان شرکت در همایش و کارگاه‌های آموزشی به دو شکل حضوری و غیرحضوری ایجاد شده که علاقمندان در سراسر کشور به جز شهر مشهد که به هر دلیل امکان شرکت حضوری در همایش را ندارند، به صورت غیر حضوری نیز جهت شرکت در سمینار ثبت نام نمایند و مهندسینی که به صورت غیر حضوری در این همایش مراحل ثبت نام را تکمیل نمایند، از کلیه خدمات بهره مند خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: این همایش دارای امتیاز ارتقای پایه پروانه اشتغال به کار برای مهندسان رشته‌های هفت گانه نظام مهندسی ساختمان و در مجموع ۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده ودر نهایت پس از داوری نهایی تعداد ۳۲ مقاله برای ارائه در همایش انتخاب شده است.

  همچنین در ادامه محمدحسین شرکاء، رییس اداره نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی و عضو شورای سیاست گذاری پنجمین همایش فناوری‌های نوین صنعت ساختمان با بیان اینکه مجری برگزاری این همایش سازمان نظام مهندسی ساختمان با همکاری دبیرخانه فناوری‌های نوین صنعت ساختمان است، گفت: تلاش میکنیم با برگزاری هرچه شایسته تر این همایش گامی در جهت اعتلای جایگاه ارزشی مهندسی و مهندسان در جامعه و نیز ساخت ساختمان‌های سبک تر، مقاوم تر و ایمن تر از گذشته برداریم.

وی گفت: در محورهای همایش بر مرتفع سازی تأکید شده و تلاش شده از سخنرانان کاربردی جهت بخش تخصصی این همایش دعوت به عمل آید.

شرکاء تصریح کرد: استان خراسان رضوی دومین استان به لحاظ خطر گسل و زلزله در کشور است و خصوصاً کلان شهر مشهد در معرض خطر گسل می‌باشد که این همایش با تاکید بر نظام مند کردن ساخت و سازهای مرتفع و به کارگیری فن آوری‌های نوین در ساخت و سازهای جدید برگزار خواهد شد.

وی همچنین به حضور دبیرخانه دائمی فن آوری‌های نوین صنعت ساختمان در مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: این امکان فرصت خوبی برای مهندسین استان فراهم کرده تا بتوانند به راحتی از امکانات علمی و آموزشی دبیرخانه بهره برداری نمایند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند