حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
367 بازديد

تامین اعتبار برای تکمیل پروژه بهسازی محور قدیم تهران-قم

تامین اعتبار برای تکمیل پروژه بهسازی محور قدیم تهران-قم

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از تامین اعتبار برای تکمیل پروژه بهسازی محور قدیم قم – تهران خبر داد. این خبر حاکی از آن است که در پی درخواست محمدزاده مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در خصوص تامین اعتبار جهت تکمیل پروژه بهسازی محور قدیم قم به تهران، وزیر راه و شهرسازی دستور حمایت مالی جهت تکمیل این پروژه را صادر نموده است.

شهداد کاوه معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با اعلام این خبر گفت: به منظور تکمیل پروژه بهسازی محور قدیم قم – تهران محمدزاده مدیر این اداره کل در نامه ای از وزیر راه و شهرسازی درخواست تامین اعتبار نموده بود که با موافقت وی مواجه شد.

کاوه با اشاره به پیشرفت فیزیکی پروژه بهسازی محور قدیم قم-تهران اضافه کرد: تکنولوژی به کار رفته در این پروژه بتن غلتکی و اساس سیمان است که با توجه به استفاده از مصرف  فراوان سیمان در این روش باعث کاهش مصرف قیر نیز می گردد.

وی با تاکید بر اینکه روش بتن غلتکی در این پروژه سازگار با محیط زیست است ادامه داد: از مزایای دیگر این روش که در پروژه بهسازی محور قدیم قم – تهران استفاده می شود افزایش عمر روسازی راه از ۱۰ سال به ۲۵ سال و همچنین مناسب جهت عبور و مرور وسایل نقلیه ترانزیتی است.

در پایان معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران تاکید کرد بهره برداری از این پروژه و جداسازی مسیر رفت و برگشت باعث افزایش ۱۰۰ درصدی ایمنی جاده و همچنین کاهش ۵۰ درصدی ترافیک در این محور خواهد شد.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند