حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
1984 بازديد

تمیز کردن سفیدک کاشی و سرامیک

تمیز کردن سفیدک کاشی و سرامیک
 اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید با شستن کاشی و سرامیک با مواد شیمیایی مشکل دارید ما در این مطلب روش های تمیز کردن کاشی ها با مواد کم ضرر را برای شما اماده کرده ایم.

بهتر است تمیز کردن کاشی و سرامیک ها را دوره ای انجام دهید تا همیشه تمیز بماند و لک نشود. روش و راه تمیزی سرامیک ها متعدد هستند که یکی از رایج ترین روش ها برای تمیز کردن کاشی و سرامیک استفاده از مواد شوینده است اما ما در این مطلب از پرشین وی راه و روش های تمیز کردن انواع  کاشی و سرامیک را برای شما عزیزان ماده کرده ایم . روش های کم خطر با تاثیرگذاری زیاد و راه تمیزی سرامیک پاک کردن شوره و سفیدک روی کاشی و سرامیک شوره و سفیدک روی کاشی و سرامیک را می‌توان با مالش دادن یک تکه لیموترش یا دستمال آغشته به سرکه روی سطح مورد نظر از بین ببرید. 


تمیز کردن سرامیک و کاشی کار سختی نیست و نیاز به دانش خاصی ندارد. با اینکه اکثر ما ترجیح می‌دهیم از انجام آن شانه خالی کنیم؛ بهتر است به خاطر داشته باشیم تمیز بودن آن تاثیر شگرفی بر تمام فضای خانه دارد و حس تمیزی و آرامش را در محیط جاری می‌کند.
راه های زیادی برای تمیز کردن کاشی های سرامیکی وجود دارد. در بخش اسرار خانه داری ، ترفندهایی برای تمیز کردن سرامیک ، پاک کردن لکه های روی درجه بندی کاشی و سرامیک را فرا می گیرید.
 آب بهترین شوینده برای کاشی های سرامیکی است که می تواند لجوج ترین لکه ها را نیز از بین ببرد.


راهنمای تمیز کردن سرامیک

√ برای براق و سالم نگه داشتن سرامیک‌ها باید به طور منظم آن‌ها را تمیز کنید تا از تجمع لکه و جرم روی آن‌ها جلوگیری شود.
√ بهتر است کاشی و سرامیک‌ها را حداقل یک بار در هر هفته جارو کرده و پاک کنید.
√ اگر با لکه‌های خاصی مواجه شدید که به سادگی از بین نمی‌روند می‌توانید 
از بخار شور و یا از محلول‌های مناسب که در ادامه با آنها آشنا می شوید، استفاده کنید.
مراحل تمیز کردن سرامیک در نظافت هفتگی
√ ابتدا سرامیک ها را جارو کنید، جارو کردن باعث می‌شود گرد و غبار، خاک و سایر خرده های آشغال از روی سرامیک‌های کف برداشته شود.
√ سپس سرامیک ها را با دستمال یا تی‌های پارچه‌ای پاک کنید. نیازی به استفاده 
از مواد شوینده نیست. با این کار کاشی‌های سرامیکی شما درخشان تر می شوند.
√ با یک پارچه خشک بلافاصله آن را خشک کنید تا گردو غبارهای جدید روی مناطق 
مرطوب ننشیند و همچنین از خود در برابر لغزش محافظت کنید.
√ هر چیزی که روی زمین می‌ریزد، را فورا پاک کنید؛ حتی آب.

 برای تمیز کردن سرامیک باید از ابزارها و شوینده‌ای استفاده کنید.

شوینده های مناسب برای تمیز کردن سرامیک و کاشی 

آب بهترین شوینده برای کاشی های سرامیکی است که می تواند لجوج ترین لکه ها را نیز از بین ببرد. اگر تولیدکننده توصیه کرده از شوینده های ملایم تری استفاده کنید یا می توانید مخلوط نصف به نصف آب و سرکه برای ایجاد برق روی راه تمیزی سرامیک به کار ببرید.
برای تمیز کردن سرامیک باید از ابزارها و شوینده‌ای استفاده کنید که دارای کمترین میزان سایندگی باشند. بهتر است برای تمیز کردن کاشی‌های سرامیکی، راه تمیزی سرامیک همیشه کار را با آب شروع کنید.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند