حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.9
507 بازديد

درآمد مهر ماه کاشی سازان بالاتر از میانگین شش ماه اول

درآمد مهر ماه کاشی سازان بالاتر از میانگین شش ماه اول

به گزارش کاشی لند به نقل از پایگاه خبری تحلیلی "با اقتصاد"، بررسی درآمد شرکت‌های کاشی ساز در مهر ماه نشان می‌دهد، درآمد کاشی سازان در مهر ماه نسبت به میانگین شش ماه اول سال افزایش داشته است و تنها درآمد کارخانجات کاشی و سرامییک سعدی در مهر ماه نسبت به میانگین شش ماه اول سال کاهش داشته است.

بررسی درآمد مهر ماه کاشی سازان حاکی از آن است که صنایع کاشی و سرامیک سینا با ساخت درآمد 22.9 میلیارد تومانی بالاترین سطح درآمدی مهر ماه را دز این گروه داشته است و کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی با ساخت درآمد 5.4 میلیارد تومانی کمترین میزان درآمد مهر ماه را رقم زده است.

افزایش درآمد مهر ماه کاشی سازان (کحافظ بیشترین افزایش درآمد را در مهر ماه رقم زد)

از میان شش شرکت مورد بررسی در صنعت کاشی پنج شرکت در مهر ماه درآمد بالاتری نسبت به میانگین نیم سال اول ساخته‌اند و تنها کسعدی در مهر ماه پایین‌تر از میانگین نیم سال اول 98 درآمد ساخته است. در میان شرکت‌هایی که در مهر درآمد بالاتری ساخته اند، کحافظ و کپارس بالاترین درصد اانحراف مثبت را در مهر ماه نسبت به میانگین شش ماه اول داشته‌اند. کحافظ در مهر ماه 8 میلیارد تومان درآمد ساخته است در حالی که میانگین درآمدی کحافظ در نیم سال اول 5.2 میلیارد تومان داشته است. بنابراین درآمد مهر ماه نسبت به میانگین شش ماه اول 54% افزایش یافته است. همچنین درآمد کپارس با 24% افزایش از 10.6 میلیارد تومان به 13.1 میلیارد تومان رسیده است.

کاهش درآمد کسعدی در مهر ماه

اما کسعدی در مهر ماه درآمد 5.4 میلیارد تومانی ساخته است در حالی که میانگین درآمدی کسعدی در نیم سال اول 6.5 میلیارد تومان است. بنابراین درآمد مهر ماه کسعدی 17% نسبت به میانگین نیم سال اول کاهش داشته است.

افزایش درآمد تجمیعی کاشی سازان در 7 ماه اول 98 نسبت به مدت مشابه سال قبل

بررسی درآمد تجمیعی کاشی سازان در دوره 7 ماهه منتهی به مهر 98 نشان می‌دهد کساوه بالاترین میزان درآمد و کحافظ کمترین میزان درآمد را در این دوره ساخته است. اما به طور کلی درآمد همه کاشی سازان در دوره 7 ماهه منتهی به مهر 98 نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایشی است که بالاترین میزان افزایش درآمد مربوط به کحافظ و کمترین میزان افزایش درآمد مربوط به کسعدی است.

کحافظ در دوره 7 ماهه منتهی به مهر 98 با رشد 358 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل درآمد 39 میلیارد تومانی ساخته است و کسعدی در این دوره با رشد 17 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل درآمد 44 میلیارد تومانی ساخته است.

 

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند