حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.9
1192 بازديد

راه اندازی طرح های فریت سازی و بسته بندی کاشی زرین خراسان

راه اندازی طرح های فریت سازی و بسته بندی کاشی زرین خراسان

به گزارش روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجار (صمت)، بخش فریت سازی با سرمایه گذاری بالغ بر 21 میلیارد ریال و با هدف توسعه تولیدات لعاب کاشی و سرامیک به مجموعه صنعتی کاشی زرین خراسان افزوده شده است.
همچنین در ادامه، طرح توسعه واحد بسته بندی کاشی زرین نیز با سرمایه گذاری بیش از 20 میلیارد ریال و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت به بهره برداری رسید.
طرح های توسعه ای مورد افتتاح شرکت کاشی زرین خراسان در مجموع امکان اشتغال مستقیم حدود 40 نفر را فرآهم می آورند.
گفتنی است، کارخانه کاشی زرین در حال حاضر با تولید روزانه 15000 متر مربع کاشی دیوار در سایز های مختلف با بهره گیری از تکنولوژی چاپ دیجیتال به یکی از بهترین و با کیفیت ترین تولید کننده های کاشی دیوار در سطح بین المللی تبدیل شده است. این شرکت در حال حاضر بالغ بر 40 درصد از محصولات خود را به کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان، کشورهای آسیای میانه، گرجستان و روسیه صادر می کند و چشم انداز توسعه صادرات و ورود به بازار های دیگر را در برنامه خود دار

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند