حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.7
981 بازديد

راه اندازی مجدد کارخانه کاشی و سرامیک حافظ

راه اندازی مجدد کارخانه کاشی و سرامیک حافظ

مدیر عامل کارخانه کاشی و سرامیک حافظ در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، گفت: این کارخانه با کمک‌های کارگروه رفع موانع تولید راه اندازی شد .
اعرابی افزود: تغییر اندازه، رنگ، طرح و کیفیت در اولویت کار کارخانه قرار گرفته است و نخستین نوع را در اندازه  یک متر در یک متر که پیش از این به کشور وارد می شد تولید کردیم.
مدیر عامل کارخانه کاشی و سرامیک حافظ افزود: برای تغییر رنگ و طرح به نقاط مختلف کشور رفتیم و نیاز هر منطقه سنجیدیم به عنوان مثال در جنوب رنگ‌های تیره و در شمال رنگ‌های روشن‌تر مقبول است و یا در کردستان طرح های اسلیمی بیشتر رواج دارد.

وی افزود: برای افزایش کیفیت کاشی‌ها، به آن ها مواد مخصوص رزین با ابعاد نانو اضافه شد که این کار باعث پر شدن روزنه های ریز کاشی و بهداشتی‌ شدن آن ها شده است.
اعرابی افزود: هم اکنون سالانه ۵ میلیون متر مربع کاشی و سرامیک در سه نوع مختلف با انواع طرح‌ها و رنگ‌ها در این کارخانه تولید می شود.
وی گفت: هم اکنون علاوه بر تامین بخشی از نیاز کشور محصولات کارخانه به عراق، پاکستان و آسیای میانه صادر می شود.
پیش از این تجهیزات فرسوده و از رده خارج، طرح و اندازه‌های قدیمی باعث شد کارخانه کاشی و سرامیک حافظ زرقان تعطیل شود.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند