حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.9
891 بازديد

راه اندازی کارخانه تولید سرامیک Grany Taganaya در روسیه

راه اندازی کارخانه تولید سرامیک Grany Taganaya در روسیه
کارخانه جدید کاشی و سرامیک با نام گرانی تاگانایا (Grany Taganaya) برای تولید کاشی و سرامیک پرسلان لعابدار در تاریخ 16 ماه مه در شهر زلاتوست در منطقه Čeljabinsk در روسیه افتتاح شد.

این کارخانه که تا ماه ژوئن به طور کامل به بهره‌برداری رسیده بود، مجهز به فناوری Sacmi می باشد، در این کارخانه کلیه مراحل تولید از سنگ زنی مواد اولیه تا مرتب سازی محصول نهایی انجام می شود.

وسایل اصلی ماشین آلات موجود در طرح شامل کارخانه ماژولار MMC 092 ، دستگاه خشک کن اسپری ATM 90 ، تجهیزات خنک کننده و رنگ آمیزی مواد خالی ، پرس های PH 6500 مناسب برای تولید سایز 60x60 و 60x90 سانتی متر و طول 161.7 متر Sacmi FMS 295 kiln.

ظرفیت تولید سالانه این کارخانه 2.5 میلیون متر مربع کاشی و سرامیک است.

زلاتوست شهری است در روسیه که که دارای هنر و صنعت قوی در زمینه کاشی و سرامیک می باشد. این افتتاح با حضور و استقبال مقامات محلی که از فواید اقتصادی و شغلی این کارخانه برای این منطقه آگاه هستند انجام گردید.

علاوه بر این ، خط نصب شده اخیراً ممکن است اولین گام در یک برنامه بلندمدت باشد زیرا این برند آماده است تا در آینده ظرفیت تولید خود را دو برابر کند.

سفارش از Grany Taganaya نتیجه مهمی برای Sacmi در بازار استراتژیک روسیه است که از سال 2017 رشد خود را از سر گرفت.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند