حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
886 بازديد

رزرو 85 درصد غرفه های نمایشگاه کاشی و سرامیک Cevisama اسپانیا در سال 2020 تا کنون

رزرو 85 درصد غرفه های نمایشگاه کاشی و سرامیک Cevisama اسپانیا در سال 2020 تا کنون

نمایشگاه اختصاصی کاشی و سرامیک اسپاینا با نام  Cevisama که هر ساله با هدف ارتقا و جذب حرفه ای مشتریان از سراسر دنیا برگزار می گردد در سال 2020 نیز به کار خود ادامه خواهد داد. نکته قابل توجه رزرو بیش از 85 درصد فضای این نمایشگاه 7 ماه قبل از برگزاری این نمایشگاه می باشد.
این نمایشگاه ، یک نمایشگاه بین المللی  در زمینه ارائه طراحی، فناوری و ... کاشی سرامیک، مبلمان حمام و سنگ های طبیعی و سایر تجهیزات حوزه کاشی و سرامیک و سرویس ها بهدشتی و حمام است از تاریخ 3 تا 7 فوریه 2020 آغاز می شود.
این نمایشگاه را می توان یکی از بزرگترین رویدادهای بزرگ در ارائه مجموعه های تولیدی و تحولات در طراحی و تکنولوژی  تولید کنندگان پیشرو حوزه کاشی و سرامیک، لعاب ها و رنگ ها برای تولید سرامیک، صنایع جانبی، ماشین آلات تولید طبیعی سنگ و کاشی برشمرد.
در حال حاضر، بزرگترین بخش از این نمایشگاه به حوزه کاشی و سرامیک مربوط است که 91 درصد آن رزرو شده است. بسیاری از رزروهای انجام شده توسط تولیدکنندگان برجسته اسپانیایی انجام شده است. با تمام این اوصاف نمایشگاه Cevisama به طور فزاینده ای برای شرکت های خارجی - به ویژه ایتالیایی - جذاب است.
علاوه بر بخش کاشی و سرامیک در حال حاضر 85 درصد غرفه های بخش تولید اسپری، لعاب و رنگ برای کاشی های سرامیکی نیز رزرو شده است.
در این نمایشگاه تولیدکنندگان لوازم حمام و تجهیزات حمام تمایل کمتری برای رزرو داشته اند و رزرو غرفه های انجام شده تا کنون در حدود 66 درصد از فضای اختصاص داده بوده است.
 پیش بینی می شود Cevisama یک بار دیگر شاهد رشد همه جانبه باشد و تمامی اهداف این نمایشگاه در سال 2020 را به دست آورد. آمارهای بیانگر این است که نمایشگاه Cevisama سال 2019 توسط بیش از 91،000 متخصص بازدید شده است، که بیش از 20000 نفر آنها از خارج از اسپانیا بوده اند.

نمایشگاه Cevisama 2020 در شهر والنسیای اسئانیا برگزار خواهد شد و بیش از 11 سالن برای برگزاری آن در نظر گرفته شده است. سالن 7 مانند هر سال به بخش ماشین آلات خطوط تولید کاشی و سرامیک اختصاص دارد و  سالن شماره 6 که با عنوان تالار طراحی شناخته می شود محلی برای گردهمایی بازدیدکنندگان، معماران و طراحان دکوراسیون سراسر جهان خواه بود. سالن شماره 6 یکی از مهمترین دستاوردهای این مجموعه نمایشگاهی است که برای ارتقا کانال قرارداد و نمایش تحولات جاری در مواد سرامیکی و برنامه های کاربردی دارد. علاوه بر آن این مجموعه نمایشگاهی برنامه های بسیاری از سخنرانی های سطح بالای این حوزه را به علاقمندان ارائه می نماید.


 

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند