حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
992 بازديد

رفع مشکل مالیاتی شرکت سیمان کردستان در کمیسیون ملی

رفع مشکل مالیاتی شرکت سیمان کردستان در کمیسیون ملی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کُردستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کُردستان در جلسه شورای هماهنگی مدیران استانی واحد‌های تابعه اداره کل امور اقتصادی و دارایی کُردستان با صاحبان کسب و کار استان گفت: رفع مشکلات واحد‌های تولیدی با توجه به اهمیت تحقق شعار رونق تولید اولویت کار ماست.
حسین فیروزی با بیان اینکه واحد‌های تولیدی در شرایط عدم ثبات امروز در حدی باید تخفیف لحاظ کنند که ضرر ندهند و گفت: باید مشکل مالیاتی شرکت سیمان کُردستان در کمیسیون ملی مطرح شود تا از معافیت مالیاتی درخواستی بهره‌مند شود.
مدیر کل اقتصاد و دارایی کُردستان هم در این همایش، گفت: از سال گذشته تاکنون ۵۱۵ پرونده به هیئت ۲۵۱ وارد شده است که ۱۰۱ فقره از این تعداد منجر به صدور رأی شده است.
هیئت ۲۵۱ مکرر یعنی، مؤدی مالیالتی می‌تواند در مورد مالیات‌های قطعی موضوع مالیات‌های مستقیم و غیرمستقیم که در مرجع دیگری قابل طرح نباشد و به اعای غیرعادلانه بودن مالیات مستند به ارائه مدارک و دلایل کافی در راستای شایت و رسیدگی از هیئت مزبور می‌نماید
محمدعظیم ملک گفت: از این تعداد پرونده ۴۸ فقره از آرا تعدیل و ۱۳ فقره رد شکایت شده است.
علیرضا الوندی، مدیر کل امور مالیاتی استان کُردستان هم از وصول ۳۷۰ میلیارد تومان مالیات در سال گذشته خبر داد و گفت: در همین مدت ۱۴۰ میلیارد تومان عوارض آن به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان پرداخت شده است درحالی که میزان عوارض پرداختی به شهرداری و دهیاری ۷ شهر استان بیشتر از میزان وصول مالیات دریافتی بوده است.
وی گفت: ۶۰ درصد مالیات وصول شده در استان کُردستان مربوط به اشخاص حقوقی و ارزش افزوده، ۲۰ درصد مربوط به حقوق کارکنان دولت و ۲۰ درصد مشاغل و مستغلات بوده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کُردستان هم با اشاره به مشکلات شرکت سیمان کُردستان، گفت: امور مالیاتی براساس فاکتور‌های فروش واقعی، مالیات تعیین کنند و، چون در دفاتر فروش، درآمد واقعی قید می‌شود لذا انتظار می‌رود براساس درآمد واقعی مالیات پرداخت شود.
محمد دره وزمی گفت: ۷ درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید کُردستان در حوزه مشکلات مالیاتی است که ۷۰ درصد این مصوبات عملیاتی شده است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند