حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.7
892 بازديد

صادرات کاشی و سرامیک ایران به پاکستان

صادرات کاشی و سرامیک ایران به پاکستان
تغییر رویکرد ایران و جهت گیری به سمت دنیای شرق برای توسعه روابط تجاری و اقتصادی در ماههای اخیر بسیار مشهود بود و باعث شد تا توافق نامه های زیادی در زمینه همکاریهای اقتصادی و تجاری به کشورهای منطقه امضا شود. این توافق نامه ها که فرصت صادرات را برای ایران فراهم می‌کند، می تواند زمینه را برای نجات صنایع ایران از رکود و ایجاد فرصتهای شغلی بیشتر را فراهم کند .

پاکستان مقصد تازه کاشی و سرامیک ایران اخیرا اخباری در مورد تفاهم‌نامه های ایران و پاکستان برای توسعه روابط تجاری و پارلمانی مخابره شده است و شین هوا نت در گزارشی از سفر شمار زیادی از فعالان اقتصادی ایران به پاکستان برای شناسایی فرصت‌های موجود برای رشد تجارت تلاشی دیگر در این خبر داد.

شین هوا نت در این گزارش از بازار بزرگ کاشی و سرامیک در کشور پاکستان و توان بالای ایران برای تامین نیازهای این صنعت خبر داد و نوشت: در هشت ماه منتهی به نوامبر سال ۲۰۱۷ میلادی ایران ۸.۵ میلیون متر مربع کاشی و سرامیک به پاکستان صادر کرد و ارزش صادراتی این محصولات در بازه مورد بررسی بالغ بر ۲۰ میلیون دلار امریکا بود.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند