حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.7
368 بازديد

صادرات یزد 111 درصد رشد کرد

صادرات یزد 111 درصد رشد کرد

محمدحسین سلمانی, مدیر کل گمرکات استان یزد از رشد ۱۱۱ درصدی ارزش ریالی صادرات استان در نیمه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد. وی با اشاره به ارائه 23 هزار و 165 فقره اظهار‌نامه صادراتی در شش ماهه نخست سال جاری به گمرک استان، اظهار کرد: در این مدت بیش از یک میلیارد و 432 میلیون و 600 هزارو 522 کیلوگرم کالا به ارزش 25 هزار میلیارد ریال از گمرک یزد به خارج از کشور صادر شده که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته از نظر وزن چهار درصد و به لحاظ ریالی 111 درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی کاشی و سرامیک، شیشه و ظروف شیشه‌ای، نایلون و هیدروکربن‌ها و مقاطع فولادی را عمده کالاهای صادراتی در این مدت ذکر کرد و  افزود: عراق، پاکستان، افغانستان، تایلند، ترکیه، سوریه، گرجستان، عمارات، مالزی و ارمنستان عمده مقصد صادرات استان در این مدت بوده است.

مدیر کل گمرکات استان همچنین با اشاره به ارائه 842 اظهارنامه وارداتی در نیمه نخست سال جاری، بیان کرد: در این مدت 39 میلیون و 82 هزار و هشت کیلوگرم کالا به ارزش 95 میلیون و 210 هزار و 698 دلار از گمرک استان به کشور وارد شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ازنظر وزنی 71  و از حیث ارزش نیز 47 درصد رشد را نشان می‌دهد.

سلمانی در پایان بیشترین اقلام وارداتی استان در این مدت را نیز مواد اولیه، ماشین‌آلات و تجهیزات خط تولید ذکر و خاطرنشان کرد: بیشترین واردات استان از کشورهای عراق، ترکیه، چین، جمهوری چک، جمهوری کره، ایتالیا، روسیه و عمارات انجام شده است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند