حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
892 بازديد

ضرورت قیمت گذاری سیمان برای بقای صنعت سیمان

ضرورت قیمت گذاری سیمان برای بقای صنعت سیمان

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سیمان ارومیه از شرکت‌های زیرمجموعه سیمان تامین شستا، با حضور ۵۶/۸۲ درصد از سهامداران و نمایندگان صاحبان سهام، ۲۴ اردیبهشت ۹۸ برگزار و این سود اعلام شد.

براساس این گزارش، شرکت سیمان ارومیه توانست با مدیریت هزینه‌ها و ارتقاء شاخص‌های فروش داخلی و خارجی در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۷ با افزایش ۴۰ درصدی نسبت به سال قبل مبلغ ۴۶۰۷۰۶ میلیون ریال سود خالص را محقق کند.

ضرورت نرخ گذاری سیمان برای بقای صنعت

عبدالمجید نیکنام جهرمی، مدیرعامل شرکت سیمان ارومیه با ارائه گزارش عملکرد هیات مدیره در این مجمع گفت: سود سهامداران طبق برنامه ریزی صورت گرفته پرداخت خواهد شد.

او در تشریح وضعیت کنونی هم افزود: در شرایط فعلی و بارگرانی‌ها، شاهدکاهش ظرفیت‌های تولید به حدود ۶۰ درصد ظرفیت اسمی کارخانه‌ها هستیم، زیرا افزایش بی رویه هزینه‌های تولید، اعم از افزایش ۴۰ درصدی دستمزد، تامین قطعات، هزینه حمل و نقل و مواد اولیه را شاهد هستیم.

او ادامه داد: از همین رو برای حفظ اشتغال موجود و بقاء کارخانه‌های سیمان، افزایش نرخ فروش در اولویت رویداد‌های این حوزه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: امروز هیچ کالای فرآوری شده صنعتی در کشور وجود ندارد که به قیمت باورنکردنی حدوداً ۱۵۰۰ ریال در هر کیلو به فروش برسد؛ این فاجعه‌ای است که علاوه بر هدر رفتن منابع کشور، منجر به ورشکستگی و توقف صنعت مظلوم سیمان در آینده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت سیمان ارومیه در ادامه با اشاره به تحولات بازار سیمان کشور خاطر نشان کرد: اقدامات انجام گرفته در سال ۱۳۹۷، از جمله مدیریت هزینه‌ها، فعال نمودن کمیته‌های فنی و تخصصی (بهای تمام شده، مدیریت ریسک و...)، مدیریت انرژی مصرفی خطوط تولید و همچنین کاهش هزینه‌های عملیاتی؛ منتج به موفقیت در زمینه تثبیت و گسترش فعالیت‌ها در بازار‌های داخلی و خارجی شد و در نتیجه شاهد افزایش ۲۴ درصدی فروش صادراتی و رشد ۴۰ درصدی سود سهام بوده ایم.

نیکنام جهرمی، با اشاره به سابقه درخشان شرکت سیمان ارومیه افزود: شرکت سیمان ارومیه با بهره گیری از نیروی انسانی جوان و تحصیلکرده و حمایت‌های سهامداران محترم و ذینفعان گرامی، توانسته با پوشش حداکثری بودجه پیش‌بینی شده، ارتقاء دانش را ساماندهی و از آخرین متد‌های فنی و تخصصی بهره گیرد تا محصولی منطبق با استاندارد‌های روز دنیا تولید و به بازار عرضه کند.

وی توضیح داد: کسب عنوان واحد برگزیده صنعت سبز کشوری و دریافت تندیس زرین از سازمان حفاظت محیط زیست، کسب عنوان صادرکننده نمونه کشوری و توانایی دست یابی به دانش بومی تولید دوربین‌های گریت کولر جهت خودکفایی و کاهش وابستگی به قطعات، تنها گوشه‌ای از موفقیت‌های سیمان ارومیه در سال گذشته بوده است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند