حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
1296 بازديد

طراحی و ساخت ماشین آلات خط تولید کاشی و سرامیک

طراحی و ساخت ماشین آلات خط تولید کاشی و سرامیک

صنعت کاشی و سرامیک یکی از صنایع مهم ایران می باشد که سالانه سهم بزرگی در صادرات به کشورهای همسایه دارد. با کسب جایگاه قابل قبول ایران در جهان در زمینه تولید کاشی و سرامیک لزوم گسترش این صنعت و توسعه واحدهای تولیدی مدل جدید کاشی و سرامیک کشور بیش از بیش خود را نمایان ساخته است در همین راستا رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۴۴ مورد سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف منطقه ویژه اقتصادی انجام شده و برای اولین بار در کشور و خاورمیانه طراحی ساخت و تولید ماشین آلات خط تولید کاشی و سرامیک در این منطقه شکل گرفت.

رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی اضافه کرد: خراسان جنوبی دارای ظرفیت و پتانسیل‌های بالایی و نیروی انسانی ارزشمندی است و معتمدیان استاندار خراسان جنوبی یکی از مدیران توانمند در استان است.

صفدری زاده ادامه داد: اگر به دنبال الگوی توسعه برای استان هستیم نیاز به مدیر توانمند و ارزشمند در استان داریم که استاندار خراسان جنوبی فرصتی مناسب برای این استان است.

وی تسریح نمود: استاندار خراسان جنوبی با ورود به استان پیش از هر چیز راه‌اندازی پروازهای آتا را در استان نهایی کردند.

رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مرز ماهیرود یک مرز بین‌المللی است و می‌تواند با امکانات موجود حداقل ۸۰۰ کامیون می‌تواند از آن عبور کند.

صفدری‌زاده با بیان اینکه راهی جز توسعه برای استان نیست، اعلام کرد: با اختصاص ۲۰۰ میلیون دلار از صندوق ذخیره ارزی در مدت سه ماه یا شش ماه می‌توان چرخ توسعه استان را به حرکت درآورد و امیدواریم این مبلغ و علاوه بر آن نیز ۱۰۰ میلیون دلار برای توسعه زیرساخت‌ها به استان اختصاص داده شود.

ساخت راه‌آهن خراسان جنوبی

رئیس اتاق بازرگانی بیرجند با بیان اینکه ساخت راه آهن استان نیز به توسعه اقتصاد استان کمک می‌کند، تصریح کرد: همچنین انتظار این است که به خطوط هوایی استان کمک شود و پروازهای بیرجند به سمت سایر استان‌ها و کشورهای همسایه انجام شود.

محسن احتشام، شب گذشته ۲۰ اسفند، در نشست فعالان اقتصادی خراسان جنوبی اظهار کرد: خراسان جنوبی در کریدور شمال به جنوب قرار دارد اما یکی از استان‌های محروم در کشور است.
وی گفت: تکمیل و تجهیز زیرساخت‌ها در استان می‌تواند انگیزه‌ای برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران باشد و سبب رونق فضای کسب و کار شود.
رئیس اتاق بازرگانی بیرجند با بیان اینکه جاده‌های استان نیاز به کمک و عزم جدی دولت دارد، افزود: مرز ماهیرود نقش مهمی در توسعه صادرات استان و کالاهای اقتصاد مقاومتی دارد که امیدواریم جاده ماهیرود نیز به استانداردهای لازم برسد.
احتشام با بیان اینکه ساخت راه آهن استان نیز به توسعه اقتصاد استان کمک می‌کند، تصریح کرد: همچنین انتظار این است که به خطوط هوایی استان کمک شود و پروازهای بیرجند به سمت سایر استان‌ها و کشورهای همسایه انجام شود.
وی ادامه داد: هر چند برای گمرک ماهیرود سرمایه‌گذاری‌های انجام شده اما همچنان برای تجهیز و تکمیل گمرک ماهیرود نیاز به سرمایه گذاری بیشتر داریم و باید برای رونق اقتصادی در منطقه بودجه کافی اختصاص پیدا کند.
وی اضافه کرد: بخش عظیمی از صنایع در استان کوچک و متوسط هستند که باید کمک‌های فنی و اعتباری به این صنایع اختصاص پیدا کند.
احتشام یادآور شد: 50 هزار خانوار در استان از طریق زعفران، زرشک و عناب امرار معاش می‌کنند که نیاز به توجه بیشتر دارند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند