حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.9
314 بازديد

فناوری‌های نوین در صنعت کاشی و سرامیک یزد به‌کار گرفته شود

فناوری‌های نوین در صنعت کاشی و سرامیک یزد به‌کار گرفته شود

به گزارش کاشی لند به نقل از مهر محمدعلی طالبی استاندارد یزد، روز سه شنبه در اولین رویداد ملی نوآوری های صنعت سرامیک، کاشی و لعاب که در سالن همایش های اتاق بازرگانی یزد برگزار شد، اظهار داشت: هر فعالیتی که در حوزه نوآوری و فناوری و در بخش صنعت اتفاق می افتد، جزئی از اولویت های استان است.

استاندار یزد ادامه داد: صنعت کاشی و سرامیک استان امروز یکی از ‌بخش های عمده صنعت است و علاوه بر سهم مهمی که در تولید و ارزش افزوده استان دارد دارای یک جایگاه بسیار خوب در کشور است.

وی افزود: با وجود ۷۸ کارخانه فعال کاشی در حال حاضر سهم عمده ‌ای را در تولید کاشی و سرامیک داریم و بیش از ۵۰ درصد نیاز کشور در این حوزه از استان یزد تامین می شود.

طالبی با اشاره به اینکه در ماه های اخیر در حوزه نوآوری و فناوری در استان اتفاقات خوبی رقم خورده است، ایجاد کارخانه نوآوری در استان و فراهم شدن زمینه های ایجاد کارخانجات نوآوری تخصصی در حوزه نساجی و فولاد را ازجمله این اقدامات عنوان کرد.

استاندار یزد با بیان اینکه باید دغدغه‌مند سرمایه گذاری‌های عظیم در صنعت کاشی و سرامیک باشیم، ‌گفت: اگر در حوزه فناوری و نوآوری در این بخش با کمبودهایی مواجه شویم ‌و واحدهای تولیدی ما عملاً نتوانند محصولات خود را بفروشند و تولیداتشان مورد اقبال دنیا قرار نگیرد، آن وقت شاهد بحران هایی در سطح کشور و استان خواهیم بود.

طالبی ادامه داد: باید با تجهیز به علم روز، استفاده از فناوری های نو و دانش متخصصان ایرانی و نخبگان یزدی شرایطی را فراهم کنیم که رقابت پذیری ما برای آینده در حوزه کاشی و سرامیک تضمین شده باشد.

وی خاطرنشان کرد: تحریم های جاری در کشور یکی از برکات هایش توجه به نقاط ضعف در بخش تولید بوده که در حال حاضر در حوزه‌های مختلف اقدامات بسیار خوبی در کشور و استان یزد در حال انجام است.

به گزارش مهر، در اولین رویداد ملی نوآوری های صنعت سرامیک، کاشی و لعاب بیش از ۵۰ طرح نوآوری به دبیرخانه این رویداد ملی ارسال شده و شش طرح برگزیده برای سرمایه گذاران و تولیدکنندگان حوزه کاشی، سرامیک و لعاب ارائه شد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند