حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
449 بازديد

قزوین قابلیت سرمایه گذاری مشترک با روس ها را دارد

قزوین قابلیت سرمایه گذاری مشترک با روس ها را دارد

مرتضی علیخانی مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین در این نشست اظهارداشت: سهم استان قزوین از تولیدات ناخالص کشور یک و هفت دهم درصد است و با داشتن یک شهر صنعتی و ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی زمینه فعالیت ۳ هزار و ۹۴۹ واحد صنعتی مهیا شده است.

وی اضافه کرد: وجود ۱۲۹۰ نوع محصول در استان قزوین از جمله مواد شیمیایی، شوینده، لوازم خانگی، قطعات خودرو و کاشی و سرامیک ظرفیتی است که می توان از آن برای اجرای طرح های مشترک سرمایه گذاری با روس ها به کار گرفت .

علیخانی بیان کرد: استقرار اولین تولیدکننده چرخ خیاطی، بزرگترین تولید کننده مخازن سی ان جی کشور و داشتن جایگاه اول در تولید شیشه داروی و رتبه سوم در تولید صنایع سرامیک و کاشی موقعیت صنعتی استان را بالا برده است.

 وی همچنین گفت: وجود ۱۲۰۰ هکتار مزارع کشاورزی و ۷۱ هزار هکتار باغ از ظرفیت های کشاورزی استان است که در این عرصه نیز می توان همکاری های مشترک را بررسی کرد.

علیخانی افزود: استان قزوین در زمینه گردشگری هم هزار و ۳۰۰ اثر تاریخی ثبت شده دارد و با پیش بینی ۹۹ عنوان فرصت سرمایه گذاری ظرفیت های خوبی برای روسها دارد.

وی در پایان یاد آور شد گفت: ۵۴ طرح سرمایه گذاری خارجی در استان اجرا شده و در سال گذشته ۶۷ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در استان مصوب و ۲۶ میلیون دلار وارد استان شد و در سه ماه نخست امسال هم ۳۴۳ هزار دلار سرمایه گذایری مصوب داشتیم که بیش ازیک میلیون دلار آن وارد استان شده است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند