حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.5
263 بازديد

لزوم نظارت دستگاه های نظارتی بر بازار مصالح ساختمانی

لزوم نظارت دستگاه های نظارتی بر بازار مصالح ساختمانی

به گزارش کاشی لند به نقل از فصل اقتصاد؛ حسن خسته بند عضو کمیسیون عمران مجلس ، با اشاره به وضعیت بازار مسکن، گفت: متأسفانه نمودار کاهش و افزایش قیمت مسکن متناسب و منطقی نیست، به طوری که نرخ مسکن در یک الی دو سال اخیر بسیار افزایش یافت، اما در چهار ماه اخیر، قیمت ها تنها حدود 20 درصد پایین آمده است.

ثبات قیمت ها در بازار مصالح و تجهیزات ساختمانی

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی، درباره روند کاهش قیمت برخی از تجهیزات و مصالح ساختمانی در تابستان سال جاری، ادامه داد: در چند ماه اخیر بازار مصالح ساختمانی روند باثباتی را طی کرد و حتی در برخی از اقلام مانند میلگرد و آهن قیمت ها حدود 10 درصد کاهش یافته است.

بازار مصالح ساختمانی هنوز درگیر حباب قیمتی است

حباب موجود در قیمت مصالح ساختمانی در دو سال اخیر به دلیل تلاطمات بازار ارز و افزایش نرخ دلار به صورت چشمگیری بالا رفت و حال در شرایط کنونی با کاهش این تلاطمات، قیمت ها منطقی تر شده است، اما هنوز وضعیت راضی کننده نبوده و حباب قیمت ها باید کم شود
وی گفت: حباب موجود در قیمت مصالح ساختمانی در دو سال اخیر به دلیل تلاطمات بازار ارز و افزایش نرخ دلار به صورت چشمگیری بالا رفت و حال در شرایط کنونی با کاهش این تلاطمات، قیمت ها منطقی تر شده است، اما هنوز وضعیت راضی کننده نبوده و حباب قیمت ها باید کم شود.

کاهش قیمت مصالح ساختمانی موجب کاهش قیمت مسکن می شود

این نماینده مردم در مجلس دهم، سهم بازار مصالح ساختمانی در قیمت تمام شده مسکن را بزرگ و تأثیرگذار دانست و گفت: به طور حتم کاهش قیمت مصالح ساختمانی موجب کاهش قیمت مسکن و افزایش رونق در بازار می شود و این مسئله هم به نفع سازندگان بوده و هم منافع اقتصادی خوبی برای فعالان بازار مسکن دارد.

لزوم نظارت دستگاه های نظارتی بر بازار مصالح ساختمانی

عضو کمیسیون عمران مجلس، بر لزوم نظارت دستگاه های نظارتی بر بازار مصالح ساختمانی تأکید کرد و گفت: وزارت صمت، وزارت راه و شهرسازی، سازمان تعزیرات و بخش های دیگر باید بر روند قیمت گذاری محصولات ساختمانی نظارت کنند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند