حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.9
735 بازديد

نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک Unicera استانبول ترکیه 2020

نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک Unicera استانبول ترکیه 2020
نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک Unicera استانبول ترکیه 2020، امسال بیست و هشتمین دوره خود را از تاریخ   10- 14 مارس (15 الی 19 بهمن 98) برگزار می کند.

 نمایشگاه کاشی و سرامیک استانبول (Unicera) توسط شرکت برگزار کننده نمایشگاهی CNR برگزار خواهد گردید و جزو مهمترین و مشهورترین نمایشگاه هایی است که در زمینه کاشی و سرامیک برگزار می شود و اغلب برند ها و شرکت های مطرح در این صنعت در این نمایشگاه شرکت می کنند.

در این نمایشگاه شرکت ها چه چیزی را به نمایش می گذارند؟

نمایشگاه کاشی و سرامیک استانبول (Unicera)، امسال در بخش های مختلف از قبیل انواع پوشش های دیوار و کف شامل سرامیک و مرمر و سنگ های طبیعی، محصولات حمام، لوازم جانبی مورد استفاده در حمام از جمله وان حمام و دوش و کابین، انواع سرامیک های مورد استفاده حمام و دستشویی، انواع سرامیک های مورد استفاده در آشپزخانه و تمام موارد مرتبط با صنعت کاشی و سرامیک فعالیت خواهد داشت و بازدیدکنندگان میتوانند از این نمایشگاه بازدید نمایند.

این نمایشگاه امسال در فصایی به مساحت ۶۰٫۰۰۰ متر مربع برگزار خواهد گردید. بازدید کنندگان این نمایشگاه را وارد کنندگان و صادر کنندگان کاشی و سرامیک، معماران داخلی، سازندگان بنا و ساخنمان، عمده فروشان و صاحبان شرکت های تولید کننده کاشی و سرامیک و تجهیزات مرتبط تشکیل میدهند. این نمایشگاه فرصتی است تا افراد فعال در این رشته را دور هم جمع کند.

نمایشگاه کجا برگزار می شود؟

نمایشگاه کاشی و سرامیک استانبول (Unicera)، در دوره قبل بسیار موفق عمل کرده است و حدود ۳۴۵ شرکت مختلف از ۱۸ کشور در این نمایشگاه شرکت کرده و آخرین و جدید ترین تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.

امسال پیش بینی میشود که این نمایشگاه با تعداد بیشتری بازدید کننده از بیشن از ۲۵ کشور دنیا فعالیت چشمگیری داشته باشد. پس اگر حرفه شما به موارد ارائه شده در این نمایشگاه مربوط است با تور نمایشگاه کاشی و سرامیک استانبول (Unicera)همراه شده و جزو بازدیدکنندگان این نمایشگاه باشید.

نمایشگاه کاشی و سرامیک استانبول (Unicera)، درمحل برگزاری نمایشگاه های شرکت سی ان آر در منطقه یشیل کوی در بخش اروپایی شهر استانبول برگزار خواهد شد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند