حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.9
610 بازديد

نمایشگاه کاشی و سرامیک استانبول 2019

نمایشگاه کاشی و سرامیک استانبول 2019

نمایشگاه کاشی و سرامیک استانبول Unicera از مهمترین و مشهورترین نمایشگاه‌هایی است که در صنعت کاشی و سرامیک برگزار می‌شود و اکثر برندها و شرکت‌های مطرح در این صنعت در این نمایشگاه شرکت می کنند. این نمایشگاه مرکز آخرین طراحی ها و نوآوری های تکنولوژی برندهای پیشرو جهانی است. نمایشگاه کاشی و سرامیک ترکیه هرساله دستاوردهای جدید حوزه کاشی و سرامیک جهان را عرضه می نماید و علاقمندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه و آشنایی با طرح ها، روش ها و نوآوری های صنعت کاشی و سرامیک در این نمایشگاه حضور به هم رسانند.
گروههای کالایی این نمایشگاه عبارتند از:
انواع پوششهای دیوار و کف شامل کاشی، سرامیک، مرمر، سنگ های طبیعی، محصولات حمام، لوازم جانبی مورد استفاده در حمام از جمله وان حمام و دوش و کابین، انواع کاشی و سرامیک های مورد استفاده حمام و دستشویی، انواع كاشي و سراميك های مورد استفاده در آشپزخانه و تمام موارد مرتبط با صنعت كاشي و سراميك که در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند