حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.7
565 بازديد

نمایشگاه کاشی و سرامیک گوانژو چین (Guangzhou)

نمایشگاه کاشی و سرامیک گوانژو چین (Guangzhou)

نمایشگاه کاشی و سرامیک گوانژو چین (Guangzhou) از ۲۸ الی ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ در شهر گوانگجو کشور چین برگزار می گردد. این نمایشگاه کاشی و سرامیک با حدود ٣٠ سال سابقه، به یک نمایشگاه پیشرو برای تجهیزات و مصالح کاشی و سرامیک در جهان تبدیل شده است.

این رویداد یک نمایشگاه ایده آل برای تبلیغ و معرفی شرکت و محصولات شما به تعداد زیادی از مشتریان و نمایندگانی به شمار می رود که از سراسر آسیا، خاور میانه، آفریقا، و حتی آمریکای جنوبی در آنجا حضور می یابند و توجه زیادی به محصولات شما نشان خواهند داد.

سبک و سیاق بازدیدکنندگان، فضای پیشرفت بیشتری را نشان داده و تقاضای بازار زیادی را نوید می دهد.

این نمایشگاه بعنوان بزرگترین و برجسته ترین نمایشگاه جهان در صنعت کاشی و سرامیک، آخرین و مهمترین فناوری های تولید و پردازش کاشی و سرامیک، تجهیزات، مواد خام، رنگ و لعاب، قطعات دستگاه ها، قالب ها، ابزار، و محصولات ابتکاری کاشی و سرامیک، را گرد هم می آورد و روند توسعه صنعت جهانی کاشی و سرامیک را پیش می برد. 

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند