حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
642 بازديد

نمایشگاه کاشی و سرامیک 2019 چین

نمایشگاه کاشی و سرامیک 2019 چین

نمایشگاه کاشی و سرامیک چین از تاریخ 18 ژوئن برابر با 28 خرداد 98 تا 21 ژوئن برابر با 31 خرداد در شهر گوانگ ژو برگزار خواهد شد.بیش از 500 شرکت برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کردهاند.

نمايشگاه كاشي و سراميك چین، بزرگترین رویداد صنعت کاشی و سرامیک، آخرین و مهمترین فناوری های تولید و پردازش کاشی و سرامیک، تجهیزات، مواد خام، رنگ و لعاب، قطعات دستگاهها، قالب ها، ابزار، و محصولات ابتکاری کاشی و سرامیک در آسیا بوده و انتظار میرود بیش از 1000 شرکت از 20 کشور دنیا در این نمایشگاه حضور داشته باشند.این نمایشگاه با حدود ٣٠ سال سابقه، به یک نمایشگاه پیشرو برای تجهیزات و مصالح کاشی و سرامیک در جهان تبدیل شده است.

 رویدادهای موازی نیز در طول نمایشگاه برگزار خواهد شد که مهم ترین آنها عبارتند از: انجمن همکاری صنعتی چین و آفریقا و انجمن تخصصی بورس چین و هند.

در دوره قبلی این نمایشگاه بیش 963 شرکت، در زمینی به مساحت 106 هزار متر مربع برگزار گردید.هم چنین 80639 نفر از دوره قبلی این نمایشگاه دیدن کردند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند