حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.7
1586 بازديد

همکاری شرکت Sacmi و کمپانی Belite Ceramics چین

همکاری شرکت Sacmi و کمپانی Belite Ceramics چین

کمپانی چینی Belite Ceramics، تولید کننده برتر کاشی دیوار در صنعت کاشی و سرامیک چین است.کارخانه های این کمپانی در شهرهای آنیانگ و تیانجین چین قرار دارند و برای راه اندازی خط تولید پرسلان خود و افزایش حجم تولید کاشی دیوار سفارشات جدیدی را به شرکت ساکمی ایتالیا(Sacmi)داده است.

با هدف دستیابی به حداکثر کارایی، پایداری و کنترل فرایند در خط تولید در شهر Anyang، شرکت Sacmi  یک خط کامل آماده سازی بدنه متشکل از دو واحد جداگانه برای تولید کاشی های دیوار و کف را که شامل آسیاب مدولار و اسپری های خشک کن ATE را به چین فرستاده است.

Sacmi Nanhai، که شعبه چین کمپانی ساکمی را نمایندگی می کند، تجهیزاتی را که شامل سه چاپگر PHC 2890 برای کاشی های دیوار و سه چاپگر PHC 4300 برای خط کاشی کف که در پایین آن چهار خشک کن افقی و سه کوره دو کاناله نصب می شود،را عرضه می کند.

این سفارش همچنین شامل دستگاه های سورت و بسته بندی که توسط  Sacmi-NuovaSima تامین می گردد،می باشد. از جمله LGVs (وسایل نقلیه هدایت شده توسط لیزر) است. 

کمپانی Belite Ceramics در سال 2004 با هدف رقابت با برترین تولید کنندگان کاشی و سرامیک تاسیس گردیده است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند