حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.9
771 بازديد

وابستگی 30 درصدی اقتصاد استان یزد به صنعت کاشی‌ و‌ سرامیک

وابستگی 30 درصدی اقتصاد استان یزد به صنعت کاشی‌ و‌ سرامیک

استان یزد به عنوان قطب اصلی تولید کاشی و سرامیک در ایران، سهم بسیار مهمی در خودکفایی کشور در این زمینه دارد.
هادی مقیمی فرماندار اردکان روز دوشنبه در بازدید از یک واحد تولید سرامیک‌های صنعتی، نشستی با مدیر این مجموعه داشت و در جریان مشکلات کارگری و موانع تولید آن قرار گرفت.

مقیمی بیان کرد: در شرایط کنونی اقتصاد کشور از هرگونه اقدام در راستای کمک به توسعه، شکوفایی و نوسازی واحدهای صنعتی حمایت می‌کنیم.

فرماندار اردکان با بیان این ‌که مالیات، پایدارترین منبع تأمین مالی کشور است، اظهار داشت: به مدیران مالیاتی تأکید شده تا حد امکان تعامل لازم را با واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان به عمل آورند.
وی همچنین به مسائل فی ‌مابین ادارات تأمین اجتماعی و برخی واحدهای صنعتی اشاره کرد و افزود: تمام تلاش دستگاه‌های دولتی بر رفع موانع و مشکلات تولید و تسهیل برخی امور قرار گرفته است.
مقیمی در ادامه افزود: اقتصاد حدود 30 درصد از استان به صنعت کاشی و سرامیک وابسته و اردکان سهم بزرگی از این صنعت را داراست، لذا حمایت دولتی برای رفع مشکلات و تضمین آینده این صنعت ضروری است. 
در ادامه این نشست، فرماندار اردکان از خط تولید این واحد بازدید و درخصوص تأمین نقدینگی موردنیاز قول پی‌گیری لازم را داد.
مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد. 

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند