حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
948 بازديد

پایانه ویژه صادرات کاشی و سرامیک در میبد ایجاد می‌شود

پایانه ویژه صادرات کاشی و سرامیک در میبد ایجاد می‌شود
نشست اعضای کارگروه توسعه صادرات استان یزد دو مصوبه داشت؛ یکی احداث پایانه ویژه صادرات کاشی و سرامیک در شهرستان میبد و دیگری انجام تشریفات اداری صادرکنندگان نمونه، خارج از نوبت.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در این نشست با اشاره به مشوق های صادراتی که برای صادرکنندگان نمونه وجود دارد گفت: هیات وزیران مصوبه ای دارد که ادارات و دستگاه ها مکلفند تشریفات اداری مربوط به صادرکنندگان نمونه را در خارج از نوبت انجام دهند.
محمدرضا علمدار یزدی با بیان اینکه این موضوع مربوط به صادرکنندگان ممتاز و نمونه کشوری است ادامه داد: درخواست دادیم تا این مصوبه هیات وزیران شامل صادرکنندگان نمونه استانی هم بشود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در هفته نخست دی ماه در کربلا خبر داد و اضافه کرد: این نمایشگاه با حضور واحدهای صنایع غذایی، فرش ماشینی و دستباف، تولیدکنندگان پلاستیک، لوازم خانگی و مبلمان و … برگزار می شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد همچنین از برگزاری سه پاویون جمهوری اسلامی در نمایشگاه های بین المللی تاجیکستان، مسکو و عمان خبر داد و عنوان کرد: هر یک از این پاویون ها به ترتیب در دیماه، بهمن ماه و اسفند ماه برگزار خواهد شد.
وی همچنین از اعزام یک هیات تجاری به نمایشگاه هنگ کنک خبرداد و تصریح کرد: این نمایشگاه در زمینه طلا و جواهر و سنگ های قیمتی از هفتم تا ۱۲ اسفند ماه دایر خواهد شد و در بهمن ماه نیز هیات تجاری با هدف بازاریابی در زمینه صنایع معدنی به تانزانیا اعزام خواهد شد.
علمدار یزدی بیان داشت: هیات اعزامی با تانزانیا در زمینه های مواد غذایی، پتروشیمی، دارو و تجهیزات پزشکی، منسوجات و خدمات فنی و مهندسی به تانزانیا خواهند رفت تا سهم بازارهای صادراتی را افزایش دهند.
وی همچنین پیشنهاد تشکیل کمیته برای تصویب اعزام هیات های تجاری خارج از کارگروه شد و گفت: اعزام هیئت های تجاری باید در کارگروه مصوب شود لذا اگر کمیته ای تشکیل شود و اختیارات کارگروه را به کمیته تفویض کنیم می توان در وقت صرفه جویی بیشتری داشت و روند اداری را طی کرد.
علمدار یزدی عنوان کرد: این موضوع با مسئولیت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان دنبال می شود.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند