حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.9
3665 بازديد

کاشی بین کابینتی چیست؟

کاشی بین کابینتی چیست؟
آشپزخانه‌ها قلب هر خانه ای هستند، این مکان گرم و دنج مامن خانم‌های خانه دار است که با عشق و علاقه برای خانواده خود به پخت و پز می‌پردازند.

دکوراسیون آشپزخانه یکی از مهمترین المان‌های دکوراسیون داخلی است، حتی شاید بتوان آن را مهمترین المان دانست. از آنجایی که آشپزخانه جایگاهی برای انواع خوراکی‌ها می‌باشد که احتمال افزایش آلودگی‌ها را در بر دارد در نتیجه در پوشش دیوارهای آن باید از بهترین متریال‌های بهداشتی استفاده نمود که در برابر رطوبت عایق باشند و علاوه بر آن به آسانی تمیز شوند. 

کاشی کاری آشپزخانه

از دیرباز آشپزخانه‌ها را کاشی یا سرامیک می‌کردند، تصور متریالی غیر از کاشی در آشپزخانه بسیار سخت است زیرا کمتر متریالی مانند کاشی و سرامیک از مقاومت بالایی در برابر آب، گرما برخوردار هستند و علاوه بر آن به آسانی تمیز می‌شوند. در کنار تمام این‌ها کاشی و سرامیک به واسطه لعاب کاری متریالی بسیار مستعد در ایجاد طرح و نقش‌های جذاب و دوست داشتنی در آشپزخانه هستند. استفاده از یک دیوارپوش مناسب با طراحی خوب، مهمترین راه ایجاد تغییر و تحول اسای در آشپزخانه‌ها هستند. مهمترین عوامل در دکوراسیون آشپزخانه دیوارپوش آشپزخانه و کابینت‌ها هستند که دکور را مشخص می‌نمایند، اینها زمینه ای هستند که وسایل آشپزخانه در آنها قرار می‌گیرند در نتیجه انتخاب بهترین‌ها با طرح و رنگ دلخواه گزینه بسیار مهمی می‌باشد.

کاشی بین کابینتی

در سالهای اخیر شاهد توجه ویژه دکوراتورها به دیوارپوش فضای میان کابینت‌های نصب شده روی دیوار و کابینت‌های زمینی جلب شده است و از این فضا برای دکوراسیون هرچه بهتر فضای آشپزخانه استفاده می‌شود. دیوار پوش بین کابینتی متریالی است که به دیوار پشت سینک، کانتر و اجاق گاز اضافه می‌شود. عمده این دیوارپوش‌ها از جنس کاشی و سرامیک می‌باشند. اهمیت این دیوارپوش در دکوراسیون تا به آنجا پیش رفته است که نوع جدیدی از کاشی‌های تزیینی با نام کاشی بین کابینتی پا به عرصه وجود گذاشته است. کاشی‌ها و سرامیک‌هایی که جنبه تزیینی آنها در راس انتخاب قرار دارد. این کاشی‌ها به آسانی تمیز می‌شوند و در برابر حرارت و رطوبت از مقاومت بالایی برخوردار هستند.

کاشی بین کابینتی

تغییر دکوراسیون آشپزخانه

اگر از فضای آشپزخانه خود خسته شده اید و نگران هزینه‌های تغییر دکوراسیون هستید باید بدانید که نیاز به ایجاد تغییرات بنیادی در آشپزخانه نیست، تنها کافی است با استفاده از یک کاشی بین کابینتی مناسب مطابق با سلیقه ی خود جلوه ای را که دوست دارید در آشپزخانه تان ایجاد نمایید.

انتخاب کاشی بین کابینتی

رنگ و الگوی چیدمان کاشی و سرامیک  دو ویژگی بسیار مهم در آشپزخانه هستند. اگر علاقه ای به تضاد بیش از حد رنگ‌ها ندارید و ترجیح می‌دهید یک فضای ملایم را تجربه کنید بتر است از خرید کاشی و سرامیک براق با رنگ‌های روشن کمک بگیرید، در غیر اینصورت شما می‌توانید با استفاده از کاشی‌های با رنگ‌های شاد و زنده که دارای طرح‌های جذابی هستند برای ایجاد یک تحول بزرگ در آشپزخانه استفاده کنید. فناوری جدید کاشی‌های سه بعدی که طرح‌های چاپی سه بعدی بی نظیری را چاپ و اجرا می‌کنند تحول بزرگی در دکوراسیون داخلی به خصوص دکوراسیون آشپزخانه ایجاد کرده است.

آشپزخانه بزرگ و دلباز

بسیاری از ما علاقمند به آشپزخانه‌های بزرگ و دلباز هستیم اما کمبود فضا گاهی اجازه داشتن اینگونه آشپزخانه را به ما نمی دهد در نتیجه باید به فکر راه چاره برای بزرگتر نمایش دادن آشپزخانه باشیم. استفاده از سرامیک‌های روشن و براق گزینه بسیار مناسبی برای این کار خواهد بود این نوع کاشی با انعکاس نور فضا را بزرگتر و نورانی تر از آنچه که هست نمایش خواهد داد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند