حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.6
1701 بازديد

کاشی و سرامیک گران نشده است| نرخ های کنونی نصف قیمت های سال ٩٢ است

کاشی و سرامیک گران نشده است| نرخ های کنونی نصف قیمت های سال ٩٢ است
شایعات اخیر درباره افزایش قیمت کاشی و سرامیک و گران شدن این پوشش دهنده حیاتی در ساختمان باعث گردید انجمن صنفی تولیدکنندگان کاشی و سرامیک واکنش نشان دهد و اعلام کند: کاشی و سرامیک گران نشده است، نرخ های کنونی نصف قیمت های سال ٩٢ است.

این انجمن تاکید نمود : قیمتی که اکنون شرکت ها محصولات خود را بر اساس آن می فروشند دست کم ۴۵ تا ۵٠ درصد کمتر از نرخ های فروش محصولات در سال ١٣٩٢ است.
به گزارش رادیوسهام ، رکود بی سابقه ای که طی سال های اخیر دامن صنعت ساخت و ساز را گرفته سایه خود را بر صنعت کاشی و سرامیک نیز افکنده و واحدهای تولیدی این صنعت را با اختلال مواجه ساخته است. کاهش تقاضا در داخل از یک سو و واردات بی رویه محصولات مشابه خارجی از سوی دیگر حیات اقتصادی تولیدکنندگان این صنعت را به مخاطره انداخته است. شرکت های کاشی و سرامیکی که سال هاست با مشکلات فروش مواجه هستند اخیرا با شایعاتی مبنی بر افزایش نرخ محسوس در بازار همراه شده اند. 
محمد روشنفکر فلاح رییس هیات مدیره انجمن صنفی تولیدکنندگان کاشی و سرامیک درباره شایعه رشد قیمت محصولات این صنعت در بازار اعلام کرد: به هیچ وجه این شایعات نمی تواند صحت داشته باشد. شرکت های تولیدکننده کاشی و سرامیک نه تنها افزایش نرخ نداشتند بلکه در سال های گذشته با کاهش قیمت نیز مواجه شده اند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند