حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
953 بازديد

کاشی و سرامیک یکی از صنایع پر رونق خراسان جنوبی

کاشی و سرامیک یکی از صنایع پر رونق خراسان جنوبی

صنعت کاشی و سرامیک در ایران از دیرباز جزو صنایع پربازده بوده است. این صنعت به خصوص در شهرهای کویری و منطقه خشک به دلیل دسترسی به خاک مناسب بیش از سایر استان‌ها مورد توجه قرار گرفته است. استان خراسان جنوبی نیز یکی از استان‌های کلیدی ایران در زمینه تولید و توزیع محصولات کاشی، سرامیک و پرسلان میباشد. خرید کاشی و سرامیک​  در خراسان جنوبی به صنعتی پر رونق تبدیل شده است.
برای اولین بار خراسان جنوبی در سال ۱۳۶۸، توانست اولین کارخانه کاشی و سرامیک خود را راه اندازی نماید. این کارخانه کار خود را با ساخت کاشی و سرامیک سنتی آغاز نمود و به مرور توانست آن را صنعتی نماید.

اولین کارخانه کاشی و سرامیک خراسان جنوبی کارخانه کاشی و سرامیک نیلوفر بوده است که در ابتدا سالی ۱.۵ میلیون متر مکعب کاشی تولید می‌کرد.

فرقانی مدیر کارخانه کاشی و سرامیک نیلوفر در این رابطه می‌گوید: هم اکنون تولید این واحد روند صعودی دارد.

در سال ۱۳۸۷ دومین کارخانه کاشی و سرامیک خراسان جنوبی با نام فرزاد راه اندازی گردید این کارخانه از روند رو بهرشدی برخوردار بوده است و امروزه به جدیدترین ماشین آلات دنیا مجهز شده است به گونه ای که تولید آن روز به روز در حال افزایش است و کارگران بیشتری را به خدمت گرفته است.

فلاحی مدیرعامل کارخانه کاشی و سرامیک فرزاد در سخنانی خاطرنشان کرد: در این واحد ۱۵۰ نفر کارمی کردندکه اکنون این تعداد به ۱۲۰۰ نفر رسیده است. ظرفیت تولیدی این کارخانه به حدی رسیده است که محصولات خود را علاوه بر داخل به خارج، کشورهایی همچون افغانستان، پاکستان و عراق صادر می‌کند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند