حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.9
592 بازديد

کاهش تولید در صنعت کاشی و سرامیک ایتالیا

کاهش تولید در صنعت کاشی و سرامیک ایتالیا

پس از پنج سال رشد بی وقفه، صنعت کاشی و سرامیک ایتالیا در سال 2018 رکود را تجربه کرد. ارقام اولیه که توسط Confindustria Ceramica و Prometeia منتشر شده است،نشان دهنده کاهش2.8 درصدی تولید و فروش کلی 410 میلیون متر مربع (در مقایسه با 422 میلیون مربع در سال 2017)، کاهش 2.9٪ در صادرات از 338 میلیون به 328 میلیون متر مربع و کاهش 2 درصدی در فروش داخلی به 82 میلیون متر مربع است.

جیووانی ساروانی رئیس اتحادیه تولیدکنندگان کاشی و سرامیک ایتالیا اصلی ترین دلیل این کاهش را رقبای ایتالیا با داشتن نیروی کار ارزانتر و هزینه انرژی پایین تر می‌داند.به عنوان مثال صنعت كاشي و سراميك اسپانیا با داشتن نیروی کار ارزان‌تر و هم چنین قوانین ساده‌تر در بخش انرژی و محیط زیست اصلی ترین رقیب ایتالیا در حوزه كاشي و سراميك می باشد.

عامل دیگر، رشد روزافزون استفاده مصرف کنندگان از کف پوش وینیل به جای کاشی و سرامیک می‌باشد.به همین خاطر این اتحادیه در نظر دارد تا با همکاری اتحادیه تولید‌کنندگان کاشی و سرامیک کشورهای ایتالیا و آلمان نسبت به اطلاع رسانی مناسب به عموم پیرامون مزایای کاشی و سرامیک نسبت به کف‌پوش وینیل اقدام نماید تا بتواند بازار از دست رفته خود را برگرداند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند