حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.9
599 بازديد

گردش مالی کمپانی Porcelanosa در سال 2018 به 806 میلیون یورو رسید

گردش مالی کمپانی Porcelanosa در سال 2018 به 806 میلیون یورو رسید

 پرسلانوزا Porcelanosa از معتبرترین برند‌های تولید کاشی، سرامیک و پرسلان اسپانیایی است که محصولات مختلفی را از قبیل انواع کاشی کف و کاشی دیواری را در طرح‌ها، سایزها و رنگ‌های متنوع و با کیفیت جهت استفاده در کف و دیوار تولید می‌کند.این گروه اسپانیایی در سال 2018 رشد 3.4 درصدی در زمینه کاشی و سرامیک داشته است.

ماریا خوزه سوریانو مدیرعامل Porcelanosa بهترین بازارهای این برند را کشورهای اسپانیا، پرتغال، روسیه، مکزیک و هلند اعلام کرد. وی همچنین از برنامه این شرکت جهت افتتاح شعب جدید در ویرجینا، گینه، ازبکستان، سیبری، کلن، بوینس آیرس و ژوهانسبورگ خبر داد.

در ادامه رشد مالی در سال 2018، این کمپانی بیش از 300 کارمند جدید را در اسپانیا به کار گرفت. پرسلانوزا قصد دارد در سال‌های 2019 و 2020 سالیانه 150 میلیون یورو را در زمینه بهبود بهره‌وری انرژی و مدیریت تولید سرمایه گذاری نماید.

کارخانه جدید كاشي و سراميك در سال 2021 در زمینی به مساحت 100هزار متر‌مربع و با ارتفاع 16 متر و با 13 خط تولید و 4 کوره 100 متری به بهره برداری خواهد رسید. با افتتاح این خط تولید، 25 درصد بر میزان تولید این کمپانی افزوده می‌شود.

ماریا خوزه سوریانو در مورد 2019 خوش بین است. وی در این باره گفت: ما به دنبال رشد دو رقمی نیستیم، اما برای توسعه پایدار و بدون تغییرات بیش از حد، که ممکن است برای این شرکت خطر ایجاد کند، عمل خواهیم کرد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند