حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.9
1738 بازديد

ربات نصاب دیوار کاذب

ربات نصاب دیوار کاذب

شرکت AIST که در زمینه‌ی تکنولوژی‌های صنعتی و فناوری‌های پیشرفته کار می‌کند، ویدیوی جدیدی منتشر کرده است که در آن می‌توانیم ربات انسان‌نمای ژاپنی به نام HRP-5P را مشاهده کنیم، که قادر است به تنهایی دیوار کاذب نصب کند. این ربات با استفاده از دست‌هایش، همانند یک انسان واقعی قطعه مورد نظر را از میز بلند کرده و توسط میخ‌کوب، آن را بر روی دیوار نصب می‌کند. هرچند سرعت عمل این ربات چندان بالا نیست و شاید همانند یک نوجوان تازه‌وارد و بدون تجربه به نظر برسد، اما در نهایت وظیفه‌ی خود را انجام می‌دهد و دیوار از پیش ساخته شده را در جایی که باید، نصب می‌کند.

AIST معتقد است که این ربات در آینده‌ی نه چندان دور به نیروی کار کشور ژاپن در ساخت و ساز تبدیل خواهد شد. همانطور که اطلاع دارید، ژاپن یک کشور پیر محسوب می‌شود و به زودی برای تأمین نیروی کار انسانی مورد نیاز خود به خصوص در بخش ساخت و ساز با مشکل مواجه خواهد شد. شرکت سازنده امیدوار است تا ربات HRP-5P در ساخت ساختمان‎‌ها، خانه‌ها، هواپیماها و همچنین کشتی‌ها مورد استفاده قرار گیرد.
فابل ویدیویی نصب دیوار توسط این ربات را می توانید 

 

فایل ویدیوی نصب دیوار کاذب توسط ربات نصاب را می توانید از پیوست دانلود نمایید.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند