حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
1159 بازديد

آغاز به کار کاشی نیلو بعد از 2 سال تعطیلی

آغاز به کار کاشی نیلو بعد از 2 سال تعطیلی

محمد مغزی اعلام کرد : این کارخانه از سال 91 با واگذاری به بخش خصوصی دچار مشکلات مدیریتی و نقدینگی شد و در پی آن کارگران بارها مقابل کارخانه، فرمانداری و استانداری اصفهان حضور یافتند و دریافت حقوق و مزایای خود و برطرف شدن این واحد تولیدی را خواستار شدند. 
وی افزود: این واحد تولیدی با همکاری مسئولان استان، شهرستان نجف آباد و همت کارگران و تدابیر مدیریت جدید بار دیگر فعال شد و امید این که به جایگاه گذشته خود در بین واحدهای تولیدی استان بازگردد. 
مدیرعامل کارخانه کاشی نیلو با اشاره به اینکه سه خط از هفت خط تولید این کارخانه فعالیت خود را آغار کرده است، افزود: با راه اندازی این خطوط روزانه 6 هزار متر مربع کاشی کف تولید می شود. 
به گفته علیرضا احمدی، این کارخانه در سال 1356 با ظرفیت تولید یک میلیون متر مربع کاشی فعالیت خود را آغاز کرد و ظرفیت تولید آن تا سال 1391 به پنج میلیون متر مربع در سال رسیده بود. 
وی تصریح کرد: اما به دلیل پاره ای مشکلات این کارخانه از سال 95 به طور کامل تعطیل شد و تولیدات آن به صفر کاهش یافت. 
احمدی بدون اشاره به میزان معوقه های حقوق کارگران و کارکنان این واحد تولیدی گفت: طبق توافق انجام شده معوقه های این واحد تولیدی در چند قسط پرداخت خواهد شد که قسط اول آن پرداخت شد و قرار است حقوق کارکنان به روز پرداخت شود. 
مدیرعامل کاشی نیلو بیان کرد: مطالبات معوقه کارگران این کارخانه با افزایش تولید و درآمدزایی به مرور زمان پرداخت خواهد شد. 
وی بدون اشاره به میزان بدهی کارخانه کاشی نیلو به سایر ادارات افزود: این واحد تولیدی با بدهی های سنگینی روبرو است اما با کمک مسئولان استان و شهرستان توانست فعالیت خود را بار دیگر آغاز کند و ما برای پرداخت بدهی های آن تمام تلاش خود را به کار بسته ایم. 
مدیر کارخانه کاشی نیلو اضافه کرد : برغم بدهی های سنگین و مشکلات فرارو نسبت به تامین نیازهای رفاهی، تفریحی، خدماتی و بهداشتی کارکنان از جمله بیمه تکمیلی، سلف سرویس و بهبود محیط فضای سبز غافل نیستیم. 
جمعی از کارگران این کارخانه در گفت و گو با ایرنا گفتند: این کارخانه از سال 91 با واگذاری به بخش خصوصی به علت سوء مدیریت و حمایت نشدن از سوی سهامداران دچار بحران و از سال 95 بطور کامل تعطیل شد. 
آنها با ابراز رضایت از عملکرد مدیریت جدید و اظهار خرسندی بابت شروع فعالیت کارخانه افزودند: روند بسیار خوب و امیدوار کننده ای در کارخانه شکل گرفته است و مدیریت با تلاش شبانه روزی و جهادی کار را با همراهی تمام نیروها کارخانه به پیش می برد. 
کارخانه کاشی نیلو در پی واگذاری به بخش خصوصی در سال 91 بتدریج با مشکل تولید و پرداخت حقوق کارگران مواجه شد. 
این کارخانه درسال 1356 در زمینی به مساحت 250 هزار متر مربع با 51 هزار زیر بنا و ظرفیت سالانه یک میلیون متر مربع تولید کاشی دیواری فعالیت خود را شروع کرد و تولیدات آن با توسعه واحدهای 2 و سه سالانه به بیش از پنج میلیون متر مربع کاشی کف افزایش یافت. 
بیش از 600 نفر در این کارخانه مشغول فعالیت بودند که این آمار به دلیل متوقف شدن خطوط تولید آن در سال 95 به 40 نفر کاهش یافته بود. 

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند