حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
989 بازديد

امید به کاهش قیمت طلا و ارز در بازار ایران

امید به کاهش قیمت طلا و ارز در بازار ایران
با آغاز سال نوی میلادی، در روزهای اخیر شاهد روند رو به رشد قیمت‌ها در بسیاری از کالاها به خصوص کالاها و اقلام ضروری معیشتی می‌باشیم. این افزایش قیمت با وجود ثبات نسبی قیمت دلار در بازار امری غیر طبیعی است که نگرانی‌های بسیاری را در پی داشته است.
برخی از فعالان اقتصادی این افزایش قیمت را مربوط به حلول سال نوی میلادی و تعطیلات کریسمس می‌دانند.
ابراهیم محمد ولی رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران با اظهار امیدواری درباره کاهش قیمت‌ها در آینده ای نه چندان دور اظهار کرد: امیدواریم نوسانات بازار تا حدودی کاهش یافته و بازار سکه و طلا به ثبات خود برگردد و شاهد کاهش قیمت‌ها در این عرصه باشیم.
وی همچنین درباره قیمت سکه و طلا در بازار امروز ایران اعلام کرد: امروز در بازار هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۳ میلیون و ۶۶۶ هزار تومان و سکه طرح قدیم ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان معامله می‌شود. همچنین نیم سکه یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت دارد و ربع سکه یک میلیون و ۱۹۰ هزار تومان و سکه گرمی ۶۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود.
رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران با بیان اینکه هر اونس جهانی طلا در روزهای گذشته با افزایش قیمت به ۱۲۸۵ دلار رسیده است افزود: روند قیمت گذاری و وضعیت بازار طلا نیز همانند سکه با افزایش مواجه شده است و از بازار جهانی متاثر می‌باشد چرا که هر مثقال طلای ۱۷ عیار یک میلیون و ۴۸۸ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۳۴ هزار تومان قیمت گذاری شده است.
ابراهیم محمد ولی تصریح  کرد: امیدواریم نوسانات سکه و طلا هر چه زودتر کنترل شود و ثبات نسبی به بازار سکه و طلای ایران برگردد تا شاهد رونق بازار مصنوعات طلا و جواهر و بازار سایر کالاها در کشور باشیم. 

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند