حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.9
602 بازديد

حضور فعالان صنعت ساختمان در نمایشگاه عمان

حضور فعالان صنعت ساختمان در نمایشگاه عمان
علی مطیع جهانی مدیر اجرایی چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی عمران و ساختمان کیش گفت: امروز آخرین روز برگزاری نمایشگاه بوده و خوشبختانه استقبال تولیدکنندگان بخش ساختمان و سرمایه‌گذاران از این نمایشگاه چشمگیر بوده است. در این نمایشگاه 120 شرکت‌کننده داخلی و خارجی حضور داشته و 15 نماینده از کشورهای اروپایی و آسیایی در این نمایشگاه شرکت داشته‌اند.

وی افزود: خوشبختانه حضور حداکثر مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه به چشم می‌خورد به طوری که تمامی غرفه‌های این نمایشگاه پر بودند.
مطیع با بیان اینکه در این نمایشگاه سه طرح بومی سازی ایجاد شد، افزود: یکی از این طرح‌ها مربوط به خانه‌های گنبدی بوده که توسط آستان قدس رضوی اجرا شده و در راستای حمایت از محرومان و زلزله زدگان طراحی شده است.طرح خانه‌های گنبدی قابلیت اجرایی دارد و بسیار کم هزینه بوده و هم اکنون در حال اجرا است.
طرح دیگر در زمینه معماری داخلی ساختمان‌ها بوده و این طرح مشابه یک طرح آمریکایی بوده و از روی آن پیاده سازی شده است.

مطیع با بیان اینکه در این نمایشگاه حداقل دو قرارداد منعقد شده است، گفت: یکی از این قراردادها با معاونت عمرانی شرکت مناطق آزاد بوده و مقرر شده است طرح جدیدی را در جزیره کیش پیاده سازی کنند.
وی بیان کرد: در حوزه زیباسازی شهری و استفاده از طرح‌های چوب توسط تولیدکنندگان داخلی برای مبلمان شهری نیز قراردادهایی منعقد شده است.
مطیع از حضور دانشگاه‌های معتبر و دانشجویان حوزه صنعت ساختمان نیز خبر داد و گفت: در حاشیه این نمایشگاه 14 کارگاه آموزشی با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی منعقد شده و همچنین دو مسابقه علمی نیز در حاشیه این نمایشگاه برگزار شد.

مدیر اجرایی چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان افزود: مسابقه ماکارونی و طراحی فندانسیون‌ نیز یکی از مسابقاتی بود که توسط دانشجویان برگزار شد.
وی افزود: بازدید از پروژه‌های نیمه تمام  شهر کیش یکی دیگر از اقداماتی بود که در این نمایشگاه صورت گرفت.
مطیع با بیان اینکه برخی از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان  از کشور عمان در این نمایشگاه حضور داشتند گفت: مقرر شد ایرانیان در مجمع بین‌الملل ایرانی که در کشور عمان راه‌اندازی می‌شود حضور داشته باشند و از توان تولیدکنندگان ایرانی در این بازار استفاده شود.
مدیر اجرایی چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان افزود: برای بازسازی کشور یمن مذاکراتی و جلساتی با نمایندگان کشور عمان برگزار شد و موافقت‌نامه‌ای در این خصوص به امضا رسید.
وی در پایان گفت: برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان نقش بسیار مؤثری در رونق و خروج رکود از بازار مسکن دارد و امیدواریم برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی ادامه یابد.

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان با مشارکت اتاق تعاون ایران از 12 تا 14 آبان ماه برگزار شد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند