حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
1366 بازديد

دیدار مسئولین استانی از کارخانه کاشی نیلو و کاشی اصفهان

دیدار مسئولین استانی از کارخانه کاشی نیلو و کاشی اصفهان

در این دیدار که با حضور مهندس راعی، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار، رئیس محترم اداره تامین اجتماعی شهرستان، رئیس محترم اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قاضی محترم اجرای احکام شهرستان و برخی از اعضای محترم شورای تامین شهرستان برگزار گردید، فرماندار محترم با بیان این موضوع که وظیفه همه ارکان حاکمیتی در شهرستان خصوصا در برحه زمانی حاضر تاکید بر تقویت و گسترش صنایع و ممانعت از باز ایستادن چرخه تولید تا حد امکان است، رویه موفق احیاء صنایع کاشی و سرامیک اصفهان و نیلو را نمونه ای موفق از وفاق و هم اندیشی بخش خصوصی با ارکان بالادستی اداری و اجرایی شهرستان برشمردند.
در این دیدار مدیر محترم کارخانه و مدیران واحدهای تابعه و نماینده کارگران هریک ضمن تقدیر از حمایت های انجام شده در شکل گیری و احیاء مجدد این واحد صنعتی به تبیین معضلات گذشته و مسائل پیش رو پرداختند. در پایان معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ضمن تقدیر از همه اعضاء حاضر در جلسه از آغاز به کار خط متوقف شده شماره سه کارخانه به مناسبت سالروز میلاد حضرت ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی (ص) بازدید و شروع بکار مجدد آنرا کلید زدند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند