حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
352 بازديد

عملیاتی شدن سامانه رفع تعهد ارزی وارد‌‌کنندگان

عملیاتی شدن سامانه رفع تعهد ارزی وارد‌‌کنندگان

عبدالناصر همتی گفت: با توجه به اینکه تخصیص و تأمین ارز به منظور واردات کالا و خدمات مورد نیاز کشور انجام می‌شود، در این فرآیند در گذشته سوءاستفاده‌های زیادی صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: برخی به بهانه واردات کالا و خدمات مورد نیاز با طی فرآیندهای قانونی اقدام به دریافت ارز کرده و پس از دریافت ارز، متناسب با ارز دریافتی کالا به کشور وارد نکرده اند.
وی اظهار داشت: با به کارگیری این سامانه تمام بانک ها، وزارت صنعت، معدن و تجارت، گمرک و سازمان امور مالیاتی به اطلاعات و عملکرد واردکنندگان دسترسی خواهند داشت. 
رییس کل بانک مرکزی افزود: از این پس، یکی از شاخص های اعتبارسنجی مشتریان در فرآیند واردات و دریافت خدمات بانکی، موضوع رفع تعهد ارزی واردکنندگان خواهد بود و عدم رفع تعهد ارزی واردکننده با عدم ارایه خدمات، همراه شده و به مراجع ذیربط اعلام خواهد شد. 
وی یادآور شد: از سوی دیگر واردکنندگان اصیل و واقعی که نقش مهم و اساسی در تجارت کشور دارند نیز مورد حمایت خاص قرار خواهند گرفت. 
همتی افزود: با عملیاتی شدن این سامانه فرآیند تجارت خارجی کشور به صورت سیستمی تکمیل خواهد شد و نقش بسیار اساسی در پیشگیری از فساد خواهد داشت.


نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند